PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna martie 2022 un număr de 4 magazine. În plus, retailerul își relansează aplicația mobilă, disponibilă chiar de azi, 31 martie 2022.
Dintre cele 4 magazine deschise în luna martie 2022, o unitate a fost în format Go (minimarket de proximitate, cu o suprafață de cca 100 de mp) și 3 unități în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.
Noile magazine au fost inaugurate în București și județele Covasna și Argeș.
La un an și două luni de la lansarea de la Ploiești a magazinului concept Noul Profi, retailerul Profi a ajuns în luna noiembrie 2021 la un număr de 100 de magazine de acest fel. Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate ale retailerului: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.
În 2022, procesul de remodelare a magazinelor va continua, în paralel cu deschiderea tuturor magazinelor noi sub noul concept, astfel încât, la finalul anului viitor retailerul sa aibă un număr de 400 de magazine sub noul concept.
Relansare aplicația mobilă
Deși oficial va fi lansată mâine, pe 1 aprilie, consumatorii beneficiază de Aplicația Profi chiar începând de azi, 31 martie 2022, și reprezintă cea mai recentă facilitate oferită de rețeaua de retail cu cea mai mare acoperire geografică din România.
“Ne bucurăm să facem încă și mai prietenoasă experiența de cumpărare din magazinele noastre, oferindu-le consumatorilor un plus de beneficii aliniate la cele mai recente tendințe din retailul alimentar modern si digitalizare,” a declarat Pawel Musial, Directorul general al Profi Rom Food.
Descărcare aplicație:
- Prin scanarea QR cod-ului din imaginea de mai sus
- Prin descărcare din App Store sau Google Play.
„Disponibilă deja de câteva luni pentru testări în versiunea beta, aplicația este apreciată de public: aproape 200.000 de oameni apelează la ea pentru cumpărăturile lor de fiecare zi. Este prima aplicație din retailul alimentar care oferă satisfacții în zona instant gratification din România.
Ceea ce evident îi atrage pe mulți sunt ofertele prezentate clar, pe care fiecare le găsește în magazinul pe care, în aplicație, l-a desemnat ca preferat. Stând comod acasă cu telefonul în mână sau în timp ce-ți faci efectiv cumpărăturile la magazin, te uiți repede la aceste oferte și selectezi produsele pe care le dorești. Când ajungi la casă, te bucuri plătindu-le cu mai puțin decât prețul lor la raft.
Este posibil ca atracția să vină și de la bonusurile pe care, ca toată lumea, le primește prin simpla utilizare a aplicației, sub formă de sume care, în anumite condiții, cresc pe măsură ce îți faci cumpărăturile.
Ca să te bucuri de aceste beneficii nu trebuie decât să-ți creezi un cont în aplicație și apoi, cu ea deschisă, să scanezi de fiecare data codul QR afișat la casă înainte de a începe casierul să-ți marcheze cumpărăturile. Din acest moment, poti sa nu-ti mai faci griji nici în privința bonului căci, dacă îl pierzi cumva, îl vei găsi memorat în aplicație alături de toate celelalte pe care le-ai achitat de când ai început să o folosești.
În caz că dorești să știi ce campanie se derulează în zona ta, un tab distrinct de pe ecranul principal ti-o va arata cu toate detaliile necesare.
Sau poate că ești o persoană empatică si dorești să ajuți ucrainenii care au ajuns la noi fugind din calea ororilor războiului din țara lor. Dacă așa stau lucrurile, tot pe ecranul principal al aplicației tabul ‘Ajutor Ucraina’ te va duce pe pagina unde îți poți înregistra oferta de ajutor, iar ea va apărea în ucraineana, rusă, engleză și română.
Este posibil să vrei sa ajungi si la alte magazine decât la cel preferat, dar nu știi unde se află acestea. Ei bine, aplicația te ajută să le găsești pe cele din zona ta sau din alte părți, dovedindu-se un instrument foarte util când dorești să navighezi cu ușurință prin rețeaua Profi.
Iar nu în cele din urmă, daca într-o zi se întâmplă să nu știi exact ce ai vrea să faci de mâncare pentru tine și ai tăi, ei bine, în josul paginii principale o listă de sugestii și rețete tentante se actualizează în permanență și așteaptă să fie parcursă de privirea ta cercetătoare,” au declarat reprezentanții Profi Rom Food.
Profi
Cu peste 26.000 de angajați în magazine integrate și partener și cu peste 1560 de magazine în sute de localități, Profi este cel mai mare angajator privat și retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: PROFI - 4 magazine noi și nouă aplicația mobilă - FoodBiz