PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat 7 magazine în luna martie 2023. Cu aceste deschideri, retailerul ajunge la o rețea națională de 1.660 de magazine. În plus, retailerul depășește 1.100 de magazine Partener la finalul lunii martie.
Dintre cele 7 magazine deschise în luna martie 2023, o unitate a fost în format Super (supermarket mare), cu o suprafață de vânzare de peste 500 de mp, o unitate în format City (supermarket mediu-mic, cu o suprafață între 200 și 300 de mp) și cinci unități în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.
Noile magazine au fost inaugurate în județele Caraș-Severin, Călărași, Timiș, Olt, Suceava, Bistrița-Năsăud și Argeș.
Profi depășește 1.100 de magazine Partener
Un nou salt marchează finalul lunii martie la Profi: depășirea numărului de 1100 de magazine Partener.
“Acest model de afacere este ideal pentru cine dorește să devină antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implică riscuri financiare minime și te poti bucura încă de la început de vizibilitate în piață, de un pool de clienți fideli, de strategiile de marketing precum și de celelalte avantaje oferite de o mare rețea de retail. Faptul că oferim magazine la cheie, cu toate investițiile făcute deja în amenajarea spatiului, mobilier, echipamente și totodată plătim cheltuielile curente de funcționare explică de ce sistemul nostru este considerat atât de atractiv încât, în zone precum Oltenia și Moldova, peste 95% dintre magazinele Profi sunt acum gestionate de Parteneri.”declară Magda Amarie, Directorul Operațional care coordonează activitatea magazinelor Partener Profi.
Odată cu modificarea strategiei sale, în 2020, Profi și-a îndreptat atenția către identificarea unui număr mai mare de parteneri care să-i gestioneze magazinele. De atunci, au fost identificați peste 700 și procesul continuă. În următoarele 12 luni, Profi intenționează să identifice încă 500 de Parteneri la nivel național. Până la sfârșitul anului 2024, 99% din magazinele rețelei urmează să fie gestionate de Parteneri.
Sistemul presupune ca Partenerul să își înființeze o societate comercială și să angajeze personalul necesar pentru operarea magazinului la standardele stabilite de PROFI, cel mai adesea fiind vorba chiar de personalul existent la momentul preluării. Pentru serviciile de management și operare a magazinului, PROFI oferă Partenerului un buget garantat lunar, un comision lunar din vânzări și un bonus anual. În funcție de performanță, Partenerul își poate influența în mod direct câștigurile lunare și poate ajunge la venituri similare cu cele ale unei pozitii de senior management.
“Când mi-am început activitatea în Profi, nu eram la curent cu acest model de business. Când am aflat de aceasta oportunitate, mi-am zis că e momentul să fac pasul către urmatoarea etapă. Când am preluat primul magazin, stiam tot ce înseamnă Profi, beneficiind de training și suport pentru a acumula tot know-how-ul necesar, astfel crescându-mi șansele de a putea gestiona această afacere. În cei sapte ani de parteneriat, am învățat mult, m-am dezvoltat mult și știu acum ce înseamnă să ai afacerea proprie, să conduci oameni.
Ca Partener, am responsabilitate față de angajații mei. Mereu caut metode noi să-mi motivez echipa, având grijă de fiecare în parte. Am angajați cu care lucrez încă de când am preluat primul magazin ca Partener. Mi-am creat echipe bune, singură nu aș fi reușit să mă dezvolt. Am două magazine deja și mă gândesc să mai iau unul în viitor. Sunt foarte mulțumită și Profi m-a ajutat mult, fiindu-mi mereu alături,”, spune Elena Stângu.
Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii si Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.
PROFI
PROFI a încheiat anul 2022 cu o rețea națională de 1.641 de magazine, prezente în 789 de localități, an în care a deschis 96 unități noi și a remodelat 177 după noul standard Profi. În 2022, peste 50% dintre magazinele deschise de Profi au fost magazine LOCO, formatul adaptat și dedicat zonei rurale.
Cifra de afaceri din 2022 a depășit 11 miliarde de lei, mai exact a ajuns la 11,6 miliarde de lei, cea mai mare creștere anuală din istoria rețelei. De asemenea, retailerul a confirmat și bugetul de investiții alocat anul trecut, de circa 500 milioane lei.. Pentru 2023, Profi și-a propus să deschidă, iar în paralel să modernizeze, 250 de magazine.
În 2022, retailerul a trecut de pragul de 1.000 de magazine de tip Partener. Astfel, în momentul de față, sunt 1.032 de magazine de tip Partener, proiectul fiind deschis atât angajaților Profi, cât și persoanelor din afara rețelei care au experiență în retail & management și dorința de a reuși.
Cu peste 28.000 de angajați sub umbrela Profi, retailerul rămâne cel mai mare angajator privat din România. În 2023 retailerul va angaja cel putin 2.000 de colegi noi, odată cu deschiderea noilor magazine, dar și pentru completarea structurii prin care se susține activitatea companiei.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail