Mascuta_Vesela_Nou

PROFI a inaugurat în luna martie alte 20 de magazine, rețeaua națională ajungând la un total de 1.232 de unități

PROFI a inaugurat în luna martie alte 20 de magazine, rețeaua națională ajungând la un total de 1.232 de unități, care funcționează în 565 de localități.

Profi

Profi a deschis, astfel, în luna martie 2020 un număr de 8 unităti Standard, în Constanța, Năvodari, Ploiești, Târgu Mureș, Târgoviște, Plopeni (județul Prahova), comuna Mărgineni (județul Bacău) și în comuna Gura Gutii (județul Dâmbovița), un număr de 9 unităti City în Timișoara, comuna Florești (județul Cluj), București (2 magazine), Constanța, Arad (2 magazine), Craiova și Cluj-Napoca si 3 unițăți Loco, în comuna Trușești (județul Botoșani), Comuna Bucovăț (județul Dolj) și comuna Radovanu (judetul Călărași).

Fenomenul Coronavirus produce schimbări semnificative în retail, de la nemaiîntâlnite măsuri de protejare a sănătății și până la felul în care oamenii relaționează în magazine sau la modificări în lanțurile de aprovizionare, toate însoțite de costuri uriașe. Ceea ce însă nu se modifică este strategia PROFI de a veni din ce în ce mai aproape de clienții și de furnizorii săi, deschizând și în acest an un număr de magazine comparabil cu cel din anul precedent,” a declarat Pawel Musial, directorul general al PROFI Rom Food.

„Misiunea noasatră este să ducem hrana cât mai aproape de casele oamenilor. De aceea, deja de zece ani, strategia noastră a este să creștem puternic. În ciuda tuturor dificultăților și a vicisitudinilor, PROFI se străduiește să ajungă tot mai aproape de clienții săi, deschizând noi magazine asa cum si-a planificat inca de la început.”

PROFI

Retailerul PROFI ROM FOOD, ce aparține companiei Mid Europa Partners, operează în România 3 formate de magazine de proximitate: Standard și City, formate destinate urbanului mare și mic și Loco, formatul destinat zonei rurale

Cu 1.232 de magazine și peste 17,000 de angajați, PROFI este rețeaua de retail cu cea mai mare acoperire geografică, fiind prezent în 565 de localițăți din România.

În 2018, Profi a înregistrat o cifră de afaceri de 5,912 miliarde de lei. Compania de retail și-a reafirmat ținta de a deveni retailerul numărul 1 în 2023, în termeni de cifră de afaceri, cu vânzări de peste 15 miliarde de lei (aprox. 3,2 miliarde de €) și de a opera, în 2023, cea mai mare rețea națională de magazine (cu peste 2.500 de unități în toate tipurile de localități) de tip „value supermarket”.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,094 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » PROFI a inaugurat în luna martie alte 20 de magazine, rețeaua națională ajungând la un total de 1.232 de unități
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: