Profi se repoziționează: de la magazinul de proximitate, la magazinul care îți simplifică viața, sub deviza “zilnic prețuri mici”

Profi, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, se repoziționează ca format de magazin. Astfel, la capătul unor testări cuprinzătoare, Profi se repoziționează ca magazinul care îți simplifică viața prin oferte care iți fac plăcere, sub deviza “zilnic prețuri mici”. Noua poziționare a magazinelor urmează să fie prezentată publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradală și social media.

Profi

Spre sfârșitul anului trecut, mai exact în luna septembrie 2020, rețeaua a introdus un nou concept de magazin, denumit intern Monaco, cu o gamă de produse îmbunătățită, prezentate astfel încât să fie mai ușor accesibile și într-o lumină mai bună. Noul concept aduce cu sine și avantajul cumpărăturilor în sistem convenience. Succesul acestui format care treptat se extinde în întreaga rețea a făcut ca Profi să evolueze de la magazinul de proximitate, la magazinul care îți simplifică viața.

„Magazinele noastre sunt prezente în sute de localități din întreaga țară, ceea ce ne oferă probabil cea mai bună cunoaștere a consumatorului din România,” a declarat directorul general Profi, Pawel Musial. „Cum viața este atât de complicată, Profi simplifică lucrurile pentru clienții săi venind cu o ofertă de produse și facilități bine adaptate la dorințele și nevoile lor. Cumpărătorii pot conta pe ofertele Profi zi de zi, aproape de casă, cu prețuri bune și calitate onestă.”

Știind că oamenii din această țară apreciază filosofia unei vieți simple, compania se prezintă acum prin mesaje emoționale care evocă situații familiare, din viața de zi de zi, cu care oricine se poate cu ușurință identifica.

Campanie creativă 360 de grade

Noua poziționare a magazinelor Profi urmează să fie prezentată publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradală și social media.

Profi

Cu peste 25.000 de angajați care lucrează în aproape 1.500 de magazine aflate în 668 de localități, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România și totodată cel mai mare angajator privat din țară.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *