40 de zile de război și pierderi de 70 de milioane de Euro pentru Fozzy Group, al doilea cel mai mare retailer alimentar din Ucraina

Fozzy Group, unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Ucraina, a oferit detalii cu prejudiciile cauzate de conflictul din Ucraina, via publicația parteneră All Retail. La începutul războiului, Fozzy Group avea 736 de magazine, iar după o lună de ostilități active, au mai răms operaționale doar 436 de magazine. 59 dintre magazine au fost distruse parțial sau total, iar 40 magazine încă funcționează în zonele unde se duc lupte. De la începutul războiului, retailerul Fozzy Group a înregistrat pierderi de 2.4 miliarde UAH – moneda locală (aproape 70 de milioane de euro).

Fozzy Group

10.000 de paleți cu diferite produse, ce urmau să ajungă în magazine, în valoare de 50 milioane UAH (aprox. 1,5 miloane de euro), au fost distruse de o rachetă rusească într-un depozit de produse congelate de lângă Brovary, regiunea Kiev. Pe lăngă depozit, a fost complet distrusă și o unitate de producție din Vorzel, aparținând companiei. Astfel, doar de la începutul războiului, pierderile totale ale Foozy Group depășesc 2.4 miliarde de UAH (aproximativ 70 milione euro).

Retailerul alimentar a declarat că toți retailerii din Ucraina se confruntă cu aceleași probleme: imposibilitatea de a plăti salariile integral, nevoia de a suspenda recrutările, modificarea sau restructurarea rețelelor logistice, lipsa de furnizori, depozitele parțial blocate și dezafectarea activelor.

Fozzy Group

Fozzy Group este al doilea cel mai mare retailer alimentar din Ucraina după volumul vânzărilor și după numărul magazinelor. Compania reunește mai multe rețele de retail: supermarketurile Sipo și fora, discounterul TRASH, magazinele premium Le Sipo, Fozzy Cash and Carry și farmaciile Bilka Romashka.

În același context, citește și articolul Mai mulți retaileri din Ucraina își caută furnizori în România și în Europa, cu livrare în Vestul țării vecine


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *