Carrefour înregistrează al patrulea an consecutiv de creștere organică a vânzărilor

Veniturile Carrefour, cel mai mare al doilea retailer mondial, au urcat cu 2,4% în trimestrul patru din 2015, datorită majorării vânzărilor în Spania şi Italia, compania înregistrând al patrulea an consecutiv de creştere a vânzărilor în Europa, conform datelor publicate pe site-ul companiei.

IMG-9509În perioada septembrie – decembrie 2015, vânzările au urcat la 22,4 miliarde de euro (24 miliarde de dolari), uşor sub estimările analiştilor, de 22,6 miliarde de euro.

În Spania şi Italia, vânzările au crescut în ultimele luni din 2015 cu 2,5% şi, respectiv, 3,5%, compensând declinul de 16% înregistrat în China.

Acţiunile companiei au urcat azi, 15 ianuarie 2015, cu 0,5%, la 25,09 euro, la Bursa de la Paris.

Carrefour a reafirmat estimările privind obţinerea unui profit operaţional recurent de 2,45 miliarde de euro în 2015, faţă de 2,39 miliarde de euro în 2014.

Smart TV-uri compatibile Netflix

Carrefour a anunţat recent că va cheltui până la 2,6 miliarde de euro, după ce relansarea hypermarketurilor sale din Europa a început să-şi facă simţite efectele.

Compania va investi între 2,5 şi 2,6 miliarde de euro pentru renovarea şi extinderea magazinelor, inclusiv a celor din reţeaua Dia pe care le-a achiziţionat anul trecut în Franţa. Comparativ, în 2014, Carrefour a cheltuit 2,4 miliarde de euro pentru renovarea magazinelor din Franţa şi Brazilia.

În România, Grupul Carrefour a achiziţionat, la sfârşitul anului trecut, reţeaua naţională de 86 supermarketuri BILLA, iar fără acestea retailerul numără 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 106 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,952 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Carrefour înregistrează al patrulea an consecutiv de creștere organică a vânzărilor

Spune-ți părerea

  1. […] Carrefour înregistrează al patrulea an consecutiv de creștere organică a vânzărilor […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: