Carrefour, al doilea grup de retail din lume, a publicat azi rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2016: vânzări de 20,1 miliarde de euro, o creştere de 3,8% (ex petrol) faţă de aceeaşi perioada a anului trecut.
În ţara de origine, Franţa, Carrefour a înregistrat în primul trimestru din 2016 o creştere de 7,9% (ex petrol0 , la 9, 34 miliarde de euro, cu performanţe bune pe formatele mici de magazine.
Operaţiunile internaţionale Carrefour au crescut cu 6,4% (ex petrol), la 10,7 miliarde. Celelalte ţări europene au avut creşteri nete importante, inclusiv în România, iar o creştere semnificativă s-a înregistrat în America Latină (+ 18,3%).
În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine, dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 107 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro.
La finalul anului 2015, Carrefour a achiziţionat de la REWE Group reţeaua de 86 de supermarketuri BILLA din România, tranzacţie care este înca sub analiza Consiliului Concureţei.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pingback: Retail & FMCG - Sinteza săptămânii 11 - 15 aprilie 2016