METRO Group a anunţat azi, 30 martie 2016, o nouă organizare, în două mari companii independente: Wholesale & Food Specialist Group, şi Consumer Electronics products and services Group, pentru a creşte valoarea companiei, organizare ce se va implementa la mijlocul anului viitor.

Cele două companii vor fi listate separat la bursă, cu profil, Management şi Consiliu de Conducere individuale. Noua organizare va creşte focusul clienţilor, va accelera creşterea business-ul, va simplifica structura organizaţională şi va îmbunătăţi excelenţa operaţională. De asemenea, ambele entităţi vor putea să realizeze individual achiziţii şi parteneriate strategice conform propriilor strategii de expansiune.
Cele două noi companii vor fi conduse astfel: Wholesale and Food Specialist de către Olaf Koch, în acest moment CEO al METRO Group, în timp ce Consumer Electronics Group va fi condus de Pieter Haas, în acest moment membru al Consiliului de Conducere METRO Group şi CEO al Media-Saturn.
Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări
O decizie finală cu privire la divizare nu a fost luată încă deoarece urmează o perioadă de consultare şi evaluare. În cazul în care evaluările vor fi pozitive, iar acţionarii vor vota în favoarea divizării, implementarea acestui proces ar putea fi realizată începând cu 2017.
MEtro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume cu 2.000 de magazine în 29 de ţări şi peste 220.000 de angajaţi. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.




Pingback: Retail & FMCG - Sinteza săptămânii 28 martie - 1 aprilie 2016