Volumul de retail din România a crescut cu 8,1% în aprilie, comparativ cu perioada similară din 2014, cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, arată datele prezentate miercuri de Oficiul European de Statistică (Eurostat).
Retailul a înregistrat în aprilie o creştere de 2,2% în zona euro şi de 2,6% în Uniunea Europeană. Expansiunea lunară a fost stimulată de majorarea vânzărilor din sectorul non-alimentar (4,3%), a celor de combustibil auto (3,4%) şi de alimente, băuturi şi ţigări (0,6%).
Credit foto: Shutterstock
Cele mai mari creşteri au fost raportate în România (8,1%), Irlanda (6,9%) şi Ungaria (5,3%), singurele scăderi s-au înregistrat în Luxemburg (9%), Finlanda (2,1%), Slovenia (0,9%) şi Slovacia (0,2%).
În aprilie, comparativ cu luna precedentă, retailul a înregistrat o creştere de 0,7% în zona euro şi de 0,6% în Uniunea Europeană.
Cele mai mari creşteri au fost raportate în Irlanda (3,2%), România (3,1%) şi Germania (1,7%), iar cel mai semnificativ declin s-a înregistrat în Luxemburg (3,5%), Polonia (2,7%) şi Danemarca (1%).
Sursa: Agerpres
Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Pingback: The most important events from romanian grocery retail, in may