Tesco contracarează „garanția” prețului de la Asda

Tesco a lansat o procedură prin care comunica zilnic preţurile la o parte din produsele sale, acţiune prin care se angajează să contracareze ceea ce pretinde a fi o „falsă” garanţie a preţurilor de către Asda. Cel mai mare retailer englez promovează în fiecare zi 12 produse care nu sunt mai ieftine la Asda, conform Planet Retail.

„Preţul garantat cu 10% mai ieftin al Asda este înşelător şi confuz, astfel încât am încercat să simplificăm”, a comentat Directorul Comercial al Tesco, Richard Brasher. „Actualizările zilnice ale Tesco vor arăta cumpărătorilor Asda doar câteva dintre produsele alimentare care sunt mai ieftine, astfel încât aceştia să ştie că trebuie să ceară o restituire de la Asda.”

Asda a lansat pe data de 6 ianuarie 2011 o campanie de promovare pentru clientii săi, asigurându-i că vor primi un voucher care să acopere diferenţa, în cazul în care concurenţii vor vinde orice produs mai ieftin decât Asda.

Tesco a mai declarat că doar 0,5% dintre cumpărătorii Asda s-au logat pe site-ul acestuia pentru a verifica dacă este capabil de o restituire a banilor.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,817 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Tesco contracarează „garanția” prețului de la Asda
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: