Tesco face economii cu magazinele sale ecologice

Retailerul britanic Tesco a econimisit 100 milioane de lire sterline prin iniţiativele sale de a construi eco-magazine sau a le adapta pe cele existente, în lupta de a reduce amprenta de carbon, potrivit lui Lucy Neville-Rolfe, Corporate and Legal Affairs Director, Tesco.

Retailerul deţine mai multe magazine cu emisii de carbon zero, inclusiv unul în Cehia şi se pregăteşte să deschidă altul în Thailanda în cursul acestui an.

Comentând pe baza noilor acţiuni guvernamentale privind protecţia mediului, Rolfe a spus că dacă reglementările sunt introduse, acestea ar trebui să fie clare, simple şi concrete, precizând ca guvernul ar putea introduce norme de planificare pentru a încuraja dezvoltarea de magazine ecologice.

Tesco estimează că 70% dintre emisiile gazelor cu efect de seră se datorează consumatorilor. Drept urmare, compania a etichetat cca. 1.000 de produse din Marea Britanie şi Coreea de Sud, atragând, astfel, atenţia asupra necesităţii reducerii amprentei de carbon.

Sursa: Planet Retail

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,039 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Tesco face economii cu magazinele sale ecologice
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: