Alimentele produse în România predomină gama produselor comercializate de Penny Market

După recenta rebrenduire a reţelei de magazine Penny Market XXL în XXL Mega Discount, reţeaua de magazine de tip discount Penny Market, parte a REWE GROUP, se repoziţionează la început de an. “Ştie ce ne place” este noul slogan prin care Penny Market desăvârşeşte procesul amplu de modernizare început în anul precedent.

Prezent în România din anul 2005, Penny Market fructifică experienţa îndelungată pe piaţa locală printr-o mai bună adaptare la preferinţele şi nevoile consumatorilor. Astfel, alături de beneficiul preţurilor mici, reţeaua Penny Market oferă acum românilor un sortiment echilibrat între produsele autohtone, de la producătorii locali, şi produse internaţionale la preţuri foarte avantajoase.

Alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.

Noua poziţionare Penny Market este comunicată la nivel naţional prin spoturi TV şi radio, materiale POS şi pliante cu oferta săptămânală.

„Penny Market şi-a propus, încă de la început, să fie opţiunea cea mai avantajoasă pentru cumpărături. Însă în aceşti opt ani pe piaţa din România am fost atenţi la dorinţele şi aşteptările consumatorilor noştri. De aceea, prin toate îmbunătăţirile aduse magazinelor şi prin noua poziţionare, îi invităm să descopere, acum, la Penny Market, o sortimentaţie de produse concepută special pentru români, la aceleaşi preţuri foarte accesibile. De asemenea, vom continua modernizarea şi expansiunea reţelei şi în 2013, pentru a oferi cât mai multor consumatori o experienţă plăcută şi accesibilă la cumpărături”, a declarat Günter Becker, CEO REWE România.

În 2012, magazinele Penny Market au trecut printr-un amplu proces de modernizare şi remodelare, proces care va continua şi în acest an. Noul design, având la bază conceptul „Penny Ambiente”, creează spaţii mai bine organizate dar şi o gamă nouă de garanţii, ce răspund nevoilor diversificate ale consumatorilor. Printre avantajele garantate de Penny se numără calitatea produselor, prospeţimea, rapiditatea la cumpărături şi avantajul celui mai mic preţ, toate garantate prin vouchere compensatorii în valoare de 5 lei sau prin posibilitatea returnării produselor.

Oferta îmbunătăţită a magazinelor Penny Market include şi noul raion de brutărie, unde sunt nelipsite pâinea şi produsele de patiserie calde, proaspăt scoase din cuptor. În timp ce gama de produse alimentare oferă avantajul prospeţimii, gama de produse nealimentare beneficiază de un program săptămânal de oferte tematice, pentru articole practice cum sunt cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetărie sau articole de joacă şi de sezon.

Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare. Totodată, clienţii beneficiază de o gamă extinsă de mărci proprii Penny Market, ce conţine produse de calitate superioară, atât naţionale, cât şi internaţionale, la preţuri foarte avantajoase.

Dezvoltarea calitativă a fost dublată de o creştere a reţelei Penny Market, care la sfârşitul anului 2012 număra 136 de magazine în toată ţara. La nivel naţional, Rewe România a creat, până în prezent, peste 2.800 de locuri de muncă.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,863 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Alimentele produse în România predomină gama produselor comercializate de Penny Market
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: