Carrefour România promovează timp de o săptămână produsele de proveniență românească

coperta fata.inddStrategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. „Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri.

Strânsa colaborare cu comunitățile locale ne-a permis să putem dezvolta produse Marcă Proprie Carrefour. Există două căi de a dezvolta mărcile proprii: a le importa sau a le dezvolta local, cu producători din România. Carrefour, spre deosebire de majoritatea retailerilor, a ales a doua cale, mult mai complexă și dificilă, care presupune crearea de echipe și procese dedicate în cadrul organizației locale. Preferăm acest mod de lucru întrucât scopul nostru este acela de a dezvolta economia României, de a crea o afacere sustenabilă cu actori români”, conform declaraţiei conducerii Carrefour România.

Peste 90% din produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour vândute în reţeaua de magazine Carrefour sunt fabricate în România. Beneficiile pentru consumatori sunt, în primul rând de ordin economic, acestea fiind mai ieftine cu minimum 20% decât produsele mărcilor foarte cunoscute. 2.500 de consumatori au contribuit la crearea în cadrul Panel Test-ului „Inspirate, Testate și aprobate de către tine!” produsele de calitate fabricate de către români, pentru români.

Pentru produsele proaspete, începând cu 2012, clienții Carrefour au posibilitatea de a alege din „Colțul verde” al hipermarketurilor, fructe și legume aflate în sezon, din agricultura națională. De altfel, prin Filiera Calității Carrefour, clienții pot achiziționa carne de porc provenită de la animale crescute fără hrană modificată genetic și fără antibiotice, în condiții naturale conforme cu legislația europeană, de la „Ferma Vegetal Trading”.

„În acest an am dorit să facem ceva special pentru români cu ocazia zilei drapelului, sărbătorită pe 26 iunie. Timp de o săptămână, produsele de proveniență românească se află în centrul atenției, fie că vorbim despre legume sau fructe, produse Marcă Proprie Carrefour, carne de porc din Filiera Calității Carrefour sau alte produse alimentare obținute de la ferme sau fabrici locale. Sperăm ca românii să ni se alăture la această sărbătoare a tot ceea ce înseamnă produse tradiționale, locale, sănătoase și mai ales gustoase!” a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România.

Clienţii Carrefour sunt aşteptaţi la final de săptamână la standul de degustări de produse românești, în perioada 20-21 iunie, orele 16:00-20:00 și 22-23 iunie, orele 10:00-14:00.

În România, Grupul Carrefour numără 119 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market”, şi 27 magazine de proximitate „Express”.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Carrefour România promovează timp de o săptămână produsele de proveniență românească
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: