Diamant

Carrefour România și-a prezentat strategia privind produsele marcă proprie

pozăCarrefour România a prezentat ieri, 30 mai 2013, în cadrul unei conferințe de presă, strategia privind produsele Marcă Proprie Carrefour, precum și detalii referitoare la procesul de selecționare a furnizorilor pentru crearea unor produse de calitate.

Produsele marcă proprie Carrefour sunt mai ieftine cu minimum 20% faţă de produsele mărcilor foarte cunoscute. Peste 90% dintre produsele alimentare Marcă Proprie Carrefour sunt fabricate în România şi au o calitate similară cu produsele mărcilor cunoscute.

Aceste produse au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori în Panel Test şi pot fi identificate în magazine prin noul logo, „Inspirat, testat și aprobat de către clienții Carrefour!”. Cei 2.500 de consumatori au analizat comparativ produsele Marcă Proprie Carrefour cu cele ale brandurilor naționale și internaționale. Echipa de calitate, cea care organizează Panel Test-ul, notează comentariile participanților la finalul fiecărei sesiuni, analizează chestionarele completate pentru a hotărî modificările care trebuie aduse rețetelor produselor, acolo unde este cazul, astfel încât aceastea să corespundă nevoilor clienților din punct de vedere al calității, gustului, aspectului.

„Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axă principală dezvoltarea parteneriatelor cu comercianții și producătorii locali. Suntem în permanentă căutare de noi căi prin care putem ajuta economia locală, satisfăcând, totodată, nevoile și preferințele clienților noștri.” a declarat Francois Melchior De Polignac, director general al Carrefour România.

În ceea ce privește activitatea Carrefour în România, în general, aceasta este centrată pe patru mari direcții:

1. Continuarea extinderii pe toate formatele de magazine, inclusiv online. Este iminentă deschiderea unui nou hypermarket Carrefour în București, pe fosta platformă a uzinei Vulcan, în SV capitalei, inaugurare ce se estimează a avea loc în cel de-al treilea trimestru al acestui an. Va continua expansiunea și pe segmentul supermarketurilor de proximitate. Noua platformă carrefour-online.ro, serviciu de comenzi cu livrare la domiciliu, s-a inaugurat în aprilie 2013.

2. Magazinele cu regim de franciză Carrefour. Primul parteneriat în franciză s-a semnat în octombrie 2011 cu compania Angst, parteneriat care se extinde și în ziua de azi. Ultimul parteneriat în franciză s-a încheiat cu rețeaua de magazine Gulliver din București, prin care cele 9 magazine Gulliver vor fi rebrenduite în Carrefour Express. Sunt vizate și alte parteneriate similare.

3. Produsele fabricate în România. Carrefour are în acest moment aproximativ 500 de furnizori din România. S-au dezvoltat mai multe parteneriate cu producători locali de fructe și legume care livreaza zonal, asigurând un plus de prospețime și un cost scăzut.

4. Marca proprie Carrefour. Cu câteva sute dintre cei 1.500 de furnizori, Carrefour dezvoltă produse marca proprie. 90% dintre produsele marcă proprie Carrefour provin de la producători autohtoni.

„În piețele mai dezvoltate, mărcile proprii se apropie de 30% din vânzările comercianților FMCG. Astăzi, în România, mărcile proprii reprezintă doar 8,5% din total vânzări, conform Nielsen. Așadar, dacă ne uităm la cei doi indicatori, constatăm că România are un drum lung de recuperat. Bineînțeles, Carrefour dorește să se înscrie pe acest drum. Asta facem de ani buni, însă cu mai multă putere în ultimii ani. Vânzările produselor Marcă proprie Carrefour au crescut în 2012 cu 10% față de 2011”, a precizat Vlad Ardeleanu, Director Comercial Carrefour România.

În România, Grupul Carrefour numără 116 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 68 de supermarket-uri „Market”, și 24 de magazine de proximitate „Express”.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Carrefour România și-a prezentat strategia privind produsele marcă proprie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: