Declarație oficială cora România privind o eventuală vânzare a rețelei din România

coraÎn urma informaţiilor apărute astăzi în presă privind o stopare a extinderii reţelei şi o eventuală vânzare a cora România, Dl Philippe Lejeune, director general al companiei, face următoarea declaraţie oficială:

“Informaţiile privind o eventuală vânzare sunt complet nefondate. Ne concentrăm atenţia pe consolidarea businessului deja existent, dar nu luam în calcul vânzarea companiei.”

cora România are o reţea naţională de 12 magazine, dintre care 4 în Bucureşti. La finalul anului trecut cora România aducea, în premieră pentru România, conceptul Drive, prin cora Drive.ro, serviciu tip click&collect, disponibil – deocamdată – doar pentru magazinul cora Lujerului din Bucureşti.

Cora România a avut, în 2013, vânzări în creștere de 13,5 %, comparativ cu anul precedent, cifra de afaceri fiind de 408 milioane de Euro.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Declarație oficială cora România privind o eventuală vânzare a rețelei din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Pentru a intelege ce probleme are CORA trebuie sa intelegem ce ofera consumatorilor romani. Carnati sau biciclete, cu minus 25%. Este campania lor si este ridicola. Imaginile o dovedesc.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: