Diamant

Obiectiv cora România pentru 2014: coraDrive.ro să reprezinte 5% din cifra de afaceri

Cora România a lansat coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip drive. Prelansat în luna septembrie pentru doar 5.000 de clienţi cora, serviciul este disponibil inițial pentru magazinul cora Lujerului din București, urmând a se implementa și în alte magazine din rețea.

IMG-1667Modul de funcționare este unul foarte simplu: clientul își face un cont pe site, comandă produsele, plătește online, alege un interval de livrare și merge cu mașina în spațiul dedicat drive-ului pentru a lua cumpărăturile gata împachetate. Cum funcţionează – VIDEO.

„Comerțul electronic crește de la an la an, iar românii s-au obișnuit deja să facă plăți online, să cumpere diverse servicii și produse. Deschiderea hipermarketurilor online este, așadar un pas firesc. coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, prețurile sunt aceleași ca în magazin, comanda și livrarea se fac foarte simplu și sperăm ca în acest fel să venim în sprijinul clienților care sunt foarte ocupați și nu au timp de cumpărături. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului, cora România pregătește drive-uri și pentru alte magazine,” a declarat Claudia Mirică, director cora Lujerului București.

Despre coraDrive.ro ca şi experienţă de cumpărare:

– Pe site sunt listate peste 10.000 de produse la același preț ca în hipermarketul fizic, sortiment ales în baza unui top de vânzări

– produsele sunt actualizate din punct de vedere stocuri de 4 ori pe zi

– Site-ul este structurat în 8 raioane: Produse proaspete, Băcănie, Băuturi, Frumusețe și îngrijire, Pentru casă, Bebe, Petshop, Tabac, cărora li se adaugă HiperOfertele cora

– Clienții vor avea întotdeauna produsele proaspete cu cel mai bun termen de valabilitate

– Selecția produselor a fost făcută în funcție de topul vânzărilor, dar și în funcție de axele de diferențiere cora: produse bio, bebe, mărci proprii cora

– Există mai multe criterii de căutare a articolelor: după categorie produs, brand, tipul promoției etc

– Tichetele de reduceri obținute ca urmare a utilizării cardului de fidelitate sunt valabile pentru următoarele cumpărături la drive

– Valoarea coșului de cumpărături este în permanență afișată așa încât clientul știe dacă și-a depășit sau nu bugetul

Ghid complet de cumpărături online – serviciul coraDrive.ro

Targetul coraDrive.ro:

Conform estimărilor cora, publicul ţintă al serviciului coraDrive.ro este format din 2.596.000 de clienţi din oraşele unde sunt prezente hypermarketurile cora: București, Constanța, Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău, iar ca şi profil: utilizatori de internet, clienţi din proximitate şi care vin la cumpărături cu automobilul.

Obiective coraDrive.ro:

– creşterea coşului de cumpărături coraDrive cu 40%, faţă de coşul de cumpărături din magazin, pentru anul următor. În acest moment coşul mediu cora se situează la o valoare de cca 150 lei.

– coraDrive.ro să reprezinte, la finele lui 2014, 5% din cifra de afaceri realizată de magazin

– creşterea sortimentaţiei coraDrive.ro cu 400 de articole pe lună

– dezvoltrea unor categorii exclusiv pentru serviciul coraDrive.ro

Percepția clienților vis-à-vis de noul concept, conform unui sondaj intern cora realizat pe un eşantion de 2.000 de clienți:

– 80% cunosc conceptul Drive

– 37% au aflat de acest concept prin intermediul Internetului și 31% de la prieteni

– 40% găsesc util drive-ul, 35% – inovant, iar 25% nu sunt interesați de concept

– 85% au încredere în prospețimea și calitatea produselor de la drive

– 45% își doresc mai multe promoții la drive decât în magazin

– 55% își doresc un serviciu drive centrat pe calitatea produselor, iar 45% își doresc un serviciu ultrarapid

– 80% au încredere în modalitatea de plată

– 60% sunt interesați și de livrarea la domiciliu, în timp ce 40% nu își doresc acest serviciu

Ce înseamnă conceptul drive în Franța:

– dintre cele 59 de magazine cora din Franţa, 53 au deja implementat serviciul drive, iar 4 dintre ele au deja şi serviciul de livrare la domiciliu

– La 1 septembrie 2013, Franța a ajuns la un număr de 2.422 de servicii drive, 45 dintre ele fiind deschise în luna iulie 2013 şi 31 în luna august

– Contrar estimărilor de anul trecut, numărul drive-urilor a crescut în intervalul septembrie 2012 – septembrie 2013, cu 928 unități

– În Paris există un drive la 50.000 de locuitori

– Media sortimentului drive este în Franța de 10.490 de referințe. coradrive are cel mai mare sortiment – 26.878 referințe în 2013, cu 25% mai mult față de 2012

– ponderea mai mare o au produsele alimentare (vezi graficul de jos). Sortimentul non-alimentar este într-o proporţie de 29% la cora Drive Franţa, cel mai mare procent dintre toţi retailerii

– există 2 tipuri de servicii drive: drive pietonal şi drive pentru automobile, precum cel lansat azi la cora Lujerului, în funcţie de amplasarea magazinului

drive-Franta

cora a deschis primul magazin în România în anul 2003. Dintre cele 12 magazine pe care compania le are în România, patru sunt la București și opt în provincie, la Constanța, Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău.

GALERIE FOTO coradrive.ro:

1

IMG-1674

IMG-1679

IMG-1681

IMG-1684

IMG-1689

IMG-1691

Părerea ta despre revista retail-FMCG.ro contează pentru noi. Te rugăm să completezi acest chestionar şi să ne dai un feed-back. Durează doar 30 de secunde. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Obiectiv cora România pentru 2014: coraDrive.ro să reprezinte 5% din cifra de afaceri
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] de altă parte, cora a intrat oficial în e-commerce, prin lansarea în decembrie 2013 a platformei coraDrive.ro, un serviciu prin intermediul căruia clientul plasează comanda online şi îşi ridică singur […]

    Răspunde
  2. […] finalul anului trecut cora România aducea, în premieră pentru România, conceptul Drive, prin cora Drive.ro, serviciu tip click&collect, disponibil – deocamdată – doar pentru magazinul cora […]

    Răspunde
  3. […] finalul anului trecut, cora România aducea, în premieră pentru România, conceptul Drive, prin cora Drive.ro, serviciu tip click&collect, disponibil – deocamdată – doar pentru magazinul cora […]

    Răspunde
  4. […] la începutul lunii decembrie 2013, primul serviciu Drive din România  – coraDrive.ro – îşi va extinde serviciile până la sfârşitul acestui an, când vor fi disponibile […]

    Răspunde
  5. […] un an de la lansare, coradrive.ro își va extinde serviciile, prin oferirea opțiunii de comandă on-line cu livrare […]

    Răspunde
  6. […] România a lansat în decembrie 2013 serviciul coradrive.ro, primul hipermarket online din România cu livrare de tip […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: