Carrefour România anunță preluarea responsabilității pentru departamentul de eCcommerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și Director eCommerce, după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo. În noul rol, Gabriela va coordona întreaga activitate de eCommerce a Carrefour România, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, cât și componenta de shop online pe site-ul carrefour.ro și din aplicația Carrefour. De peste un an, Gabriela Stănică era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor din zona de inovație.
eCommerce-ul reprezintă un pilon important al strategiei omnichannel a Carrefour România. De altfel, numărul comenzilor online prin Bringo a crescut cu 50% în 2021, iar la ultima campanie de Black Friday, Carrefour a înregistrat o creștere de peste două ori a vânzărilor în e-commerce comparativ cu anul anterior.
În plus, atât individual cât și alături de Bringo, Carrefour România a continuat să își dezvolte portofoliul de servicii în această zonă. De exemplu, anul trecut, cei doi parteneri au lansat serviciul de livrare rapidă, în 30 de minute, în câteva orașe din țară și au inclus noi facilități precum posibilitatea de a ridica prin Click&Collect comenzile online din parcarea magazinului, pentru a veni în întâmpinarea clienților pe fondul restricțiilor.
Procesul de transformare digitală continuă
Gabriela Stănică, care din rolul său anterior de Chief Information and Data Officer, era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât și de coordonarea inițiativelor în ceea ce privește inovația, va avea o viziune și mai integrată acum pe componenta digitală, odată cu preluarea responsabilităților pe zona de e-commerce.
„Îmi intru în noul rol cu bucurie și planuri ambițioase. Obiectivul meu este să duc mai departe viziunea omnichannel a Carrefour România, dezvoltând zona de portofoliu și servicii online în mod continuu și susținut, anticipând trendurile și răspunzând unui comportament tot mai complex al consumatorului. Comerțul online are un potențial imens în România și mă bucur să nu fiu doar martor la scrierea istoriei sale, ci chiar participant activ”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information, Data Officer și Director E-commerce Carrefour România.
Alături de companie din 2020, Gabriela are peste 15 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe IT din diferite companii. În Carrefour România, Gabriela a accelerat, alături de echipa sa, automatizarea proceselor din magazine și back-office, fluidizând operațiunile din magazinele din țară, lanțul de aprovizionare și logistică. Totodată, sub coordonarea Gabrielei, Carrefour România și-a modernizat în 2021 infrastructura IT și a investit în migrarea către Cloud, propunându-și ca până în 2026 să fie 100% în Cloud.
Obiective Carrefour pe zona de eCommerce
De altfel, Grupul Carrefour și-a stabilit în noiembrie 2021 câteva obiective ambițioase privind zona de eCommerce. De exemplu, și-a propus să își tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, până la 10 miliarde de euro. În același timp, compania estimează că mediul digital va contribui cu 600 de milioane de euro în plus la venitul său operațional din activități recurente în 2026, raportat la 2021. În acest sens, Carrefour își va crește cu aproximativ 50% investițiile în digital între 2022-2026, cu un obiectiv anual de investiții de aproximativ 1,7 miliarde de euro.
În Carrefour România lucrează în prezent peste 18.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional.
O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București și lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.
Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Pingback: Știri #74 - Lumea SEO PPC