Investiție Selgros de 6 milioane de euro în remodelarea magazinelor Băneasa și Berceni

Începând de astăzi, 3 septembrie 2014, Selgros Cash&Carry România relansează magazinele din Băneasa şi Berceni cu un nou concept. Investiţia totală de 6 mil. EUR a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-pieţe” în interiorul magazinului, transformarea funcţională a zonelor principale, îmbunătăţirea sortimentaţie şi un nou design atrăgător.

MAR-9436Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iaşi în 2013, urmăreşte să îmbunătăţească experienţa de cumpărături a clienţilor noştri şi să adapteze magazinele Selgros la schimbările din piaţă şi la nevoile clienților.

Noul concept oferă o structură mai prietenoasă şi o expunere mai accesibilă a produselor. Spaţiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, îmbunătăţind astfel orientarea în magazin. Remodelarea funcţională şi de design pune accent pe produsele fresh şi ultra-fresh. Centrul magazinului găzduieşte raioanele de peşte (viu, proaspăt şi afumat), carne, lactate, fructe şi legume, într-un spaţiu mai generos. Noile „pieţe” de peşte şi fructe şi legume beneficiază acum de suprafeţe mai mari, cu 40% şi respectiv 25%, faţă de varianta precedentă de structurare.

MAR-9427„După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, considerăm că este oportun să continuăm tranziţia către un nou nivel al experienţei de cumpărături pentru clienţii noştri. Ne propunem să renunţăm la modelul clasic al industriei şi să readucem clienţilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim să îl replicăm în toate unităţile pe care le deţinem în România. Odată cu remodelarea Selgros Băneasa şi Selgros Berceni, clienţii vor regăsi în magazine nu doar un spaţiu mai prietenos şi mai generos, ci şi noi produse şi mărci”, a declarat Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash&Carry România.

MAR-9398Cele două unităţi integrează şi o zonă nouă, dedicată delicateselor şi vinurilor selectate. La ieşirea din magazin, clienţii vor regăsi un restaurant de tip fast food, operat acum în regim propriu, cu o ofertă extinsă de produse din rotiseria proprie, sandvişuri şi salate.

Remodelarea celor două unităţi Selgros a fost finalizată într-o perioadă de 4 luni, ambele magazine având program normal de funcţionare pentru clienţi pe durata lucrărilor. Conceptul va fi preluat şi implementat şi în alte magazine Selgros din ţară, într-un ritm care va fi comunicat ulterior.

  În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Investiție Selgros de 6 milioane de euro în remodelarea magazinelor Băneasa și Berceni
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: