Cele patru magazine real,- care nu fac parte din tranzacția cu Groupe Auchan, adică Arad, Constanţa Nord, Oradea Episcopia şi Suceava, rămân în continuare parte a METRO GROUP şi continuă să opereze sub brandul real,-. O nouă pagină de web este disponibilă la adresa www.real-hyper-magazine.ro.
Cele patru magazine își continuă activitatea operațională în cadrul REAL HYPER MAGAZINE SRL, companie aflată în proprietatea METRO GROUP, păstrându-și același format și strategie pentru a oferi clienților prețuri mici și o gamă cât mai variată de produse pentru întreaga familie. Cele patru magazine vor continua astfel să fie aproape de consumatori printr-o gamă diversificată de produse necesare întregii familii, un raport calitate preț cât mai atractiv, prețuri mici, produse locale și o servire foarte bună și rapidă a clienților.
Adaptarea selecției de produse, îmbunătățirea permanenta a raportului calitate preț și reconfigurarea abordării consumatorului final vor fi prioritățile pentru etapa imediat următoare. Fiecare magazin îşi propune să fie destinaţia preferată de cumpărături în zona sa de acoperire, datorită prețurilor foarte bune practicate pentru un sortiment adaptat cerințelor clienților.
Mai mult, întreaga gamă sortimentală va beneficia de produse locale grație parteneriatelor puternice cu producătorii locali din fiecare regiune, astfel încât clienții real,- să aibă acces la o gamă largă de produse alimentare și nealimentare românești. Programul de funcționare al magazinelor rămâne neschimbat.
Vizitatorii site-ului www.real-hyper-magazine.ro vor avea acces la informații generale despre companie, magazine, servicii disponibile, oportunități privind noi locuri de muncă în cadrul acesteia etc. De asemenea, site-ul are o secțiune dedicată producătorilor locali din fiecare regiune, prin intermediul cărora clienții au acces la o gamă largă de produse alimentare şi nealimentare româneşti.
Totodată, societatea evidenţiază promisiunea adoptării unei conduite responsabile în afaceri, în raporturile cu clienţii, angajaţii, partenerii companiei, mediu şi societate în ansamblu, în cadrul proiectelor de responsabilitate socială a companiei.
Grupul Auchan a achiziționat în noiembrie 2012, de la METRO GROUP, hipermarketurile real din Europa Centrală și de Est pentru 1,1 miliarde de euro. În România, Auchan a preluat de la Metro Group activităţile operaţionale pentru 20 din cele 24 de magazine real,-.
Pe lângă România, METRO GROUP mai deţine magazine real,- în Germania şi Turcia.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.
Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Pingback: Cele mai importante evenimente din retail & FMCG în 2013