Preluarea BILLA de către Carrefour, analizată de Consiliul Concurenței

Preluarea BILLA de către Carrefour, tranzacţie semnată la finalul anului trecut, este analizată de către Consiliul Concurenţei.

Preluarea BILLA de către CarrefourConsiliul Concurenţei analizează operaţiunea de concentrare economică prin care grupul Carrefour preia controlul asupra activității de retail operată în România sub marca „BILLA” a grupului Rewe (Billa România SRL și Billa Invest Construct SRL).

Grupul Rewe își va menține celelalte activități de retail din România, concentrându-se asupra rețelei sale de magazine de tip discounter, reprezentata de reţelele Penny Market şi XXL Mega Discount.

Deşi tranzacţia a fost notificată iniţial Comisiei Europene, Consiliul Concurenţei din România a fost considerată autoritatea cea mai potrivită pentru a realiza o analiză detaliată a pieţelor pe care Carrefour îşi consolidează poziţia în urma preluării magazinelor BILLA.

Mărţişoare magice de la Flanco

Autoritatea de concurenţă va evalua operaţiunea de concentrare economică din punct de vedere al compatibilităţii acesteia cu un mediu concurenţial normal, în conformitate cu Regulamentul privind autorizarea concentrărilor economice.

Preluarea BILLA de către Carrefour – cifre în acest moment

Carrefour este membră a Grupului Carrefour, ce activează pe piaţa comercializării cu amănuntul de produse alimentare şi nealimentare de consum curent în peste 30 de ţări. În România, Carrefour operează prin intermediul magazinelor de tip hypermarket (Carrefour Hypermarket), supermarket (Carrefour Market), precum și a magazinelor de proximitate (Carrefour Express).

Consiliul Concurenţei invită părţile terţe interesate să prezinte eventuale observaţii sau puncte de vedere în legătură cu operaţiunea de concentrare economică notificată.

Observaţiile sau punctele de vedere pot fi transmise, până la data de 16 martie 2016, prin fax, la nr. 021.405.45.10, prin e-mail: bunuri.consum@consiliulconcurentei.ro sau prin poştă la următoarea adresă: Consiliul Concurenţei, Piaţa Presei Libere nr.1, Corp D1, Sector 1, Bucureşti, Cod Poştal 013701, Oficiul Poştal nr.33.

Reţeaua BILLA, în România, număra 86 de magazine la data preluării de către Grupul Carrefour. De asemenea, în acest moment, Carrefour numără, în România, 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 107 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ şi un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

2 comentarii la „Preluarea BILLA de către Carrefour, analizată de Consiliul Concurenței”

  1. Pingback: Retail & FMCG - sinteza săptămânii 29 februarie - 4 martie 2016

  2. Pingback: Market Craiova Piața Centrală este noul supermarket deschis de Carrefour

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *