Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov și METRO Cash & Carry Brașov organizează campania de informare „Împreună, mai aproape de inima ta”

Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov în parteneriat cu METRO Cash&Carry Brașov organizează campania “Împreună mai aproape de inima ta”, un demers în sprijinul prevenției, protecției si sănătații inimii. Acțiunea se derulează în perioada 04 Mai 2015  (Ziua Națională a Inimii) – 29 Septembrie 2015 (Ziua Mondială a Inimii), în magazinele METRO din Brașov.

poster CLINICCO  - METRODatele statistice ne arată că, în prezent, bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză de mortalitate la nivel mondial, România ocupând locul 3 în lume, peste 62% dintre decese survenind din cauza bolilor cardiovasculare.

Cei mai importanți factori de risc asociați bolilor cardiovasculare sunt: ereditatea, vârsta, fumatul, obezitatea, sedentarismul, colesterolul crescut, stresul, factorii psihosociali, boli precum tensiunea arterială sau diabetul zaharat.

În acest context, campania este dedicată informării cetățenilor cu privire la prevenția bolilor cardiovasculare, protecția si sănătatea inimii, prin desfășurarea următoarelor acțiuni:

·         Informații speciale la rafturile de produse din magazinul METRO Brașov 2 (urmărește semnul inimii)

·         Workshopuri pe teme de sănătatea inimii, stil de viață sănătos, prevenție, protecție, factori de risc

·         Măsurarea gratuită a tensiunii arteriale si recomandări în fiecare zi de joi, între orele 10:00- 13:00 la standul special amenajat din cadrul magazinelor METRO Brașov 1 și 2.

Participanții vor beneficia, de asemenea, de un cupon de 10% reducere pentru consultații și investigații de cardiologie în cadrul ambulatorului de specialitate Clinicco Brașov.

“Sănătatea este darul cel mai de preț al nostru de care trebuie să ne îngrijim. Campania «Împreună  mai aproape de inima ta» are un scop precis și anume acela de a fi mai aproape de oameni și de a aduce în atenția lor faptul că sănătatea inimii începe cu adoptarea unui stil de viață sănătos prin alegerea unei alimentații sănătoase, activități fizice adecvate, evitarea tutunului, urmarirea tensiunii arteriale.

Ne dorim ca prin acestă campanie de informare privind protecția și sănătatea inimii să constientizăm importanța în viața socială și medicală a prevenției cardiovasculare. Dorim să ne implicăm în cât mai multe astfel de proiecte pentru ca susținem sănătatea inimii. Mulțumim companiei METRO pentru deschidere și susținere în proiectele dedicate prevenției bolilor cardiovasculare și pacienților  bolnavi de inimă.” a declarat șeful secției dl. dr. Mihai Ursu, medic primar cardiologie intervențională, Spitalul de Cardiologie Brașov.

„Susținerea de către METRO Cash & Carry România a proiectului «Împreună, mai aproape de inima ta» reprezintă un act firesc și important în activitatea companiei noastre, privind implicarea în comunităţile locale. Totodată, suntem alături de Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov, prin activitățile desfășurate în magazinele nostre din Brașov, din dorinţa de a dezvolta această iniţiativă deosebit de importantă.

Avem încrederea că ai noştri clienţi vor aprecia acest demers şi se vor bucura pe deplin de beneficiile acordate în cadrul programului; în plus, împreună cu specialiștii de la Spitalul de Cardiologie Clinicco, putem oferi clienților noștri momente prin care să conștientizeze importanța prevenției cardiovasculare și, mai mult decât atât, să aprecieze sănătatea, ca fiind primordială”, a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO România.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *