Top 10 retaileri alimentari din România după numărul de fani pe Facebook

Dacă acum doi-trei ani prezenţa pe reţelele de social Media a retailerilor alimentari din România nu exista şi nici nu era anunţată că se va produce prea curând, iată că la finalul anului 2013, majoritatea acestora sunt activi pe Social Media, mai cu seamă pe Facebook.

S-au făcut paşi importanţi în direcţia asta: unii dintre retaileri au accesat chiar şi alte reţele sociale, precum Twitter, YouTube, Google+ sau LinkedIn, s-au stabilit recorduri de număr de fani pe Facebook pentru un brand de retail (vezi Lidl), iar unii dintre ei au chiar echipă dedicată de Social Media.

Iată cum arată un top 10 retaileri alimentari din România după numărul de fani pe Facebook, azi, 22 noiembrie 2013:

1. Lidl Romania – 1.038k

2. Mega Image Romania – 251k

3. Carrefour Romania – 243k

4. BILLA Romania – 163k

5. cora Romania – 142k

6. Penny Market Romania – 132k

7. Selgros Romania – 58k

8. Kaufland Romania – 51k

9. PROFI Romania – 42k

10. Metro Cash & Carry Romania – 14k

FBKauflandRAceştia sunt, de fapt, toţi retailerii alimentari din România care deţin o pagină de Facebook activă. Mai e pagina Auchan Romania, cu 348 de fani dar este o pagină inactivă, fară postări.

Reţeaua real,- Hypermarket, adică magazinele preluate de către Auchan de la Metro Group şi care sunt în curs de rebrenduire în acest moment, nu are o pagină de brand, butonul de Facebook de pe site ducând către Academia de Rechizite, o pagină cu 3k fani, ce a purtat şi alte denumiri de-a lungul vremii.

Cele patru magazine real,- care nu au făcut obiectul tranzacţiei Auchan – Metro Group (Arad, Constanta Nord, Oradea Episcopia şi Suceava) continuă să opereze sub brandul real,-, făcând parte în continuare din Metro Group. Acestea fac parte din reţeaua real,- Hyper Magazine, cu site separat dar care nu au încă o pagină de brand pe Facebook.

Ultimul dintre retailerii internaţionali alimentari, lanţul de drogerii dm drogerie markt, prezent în România cu 63 de magazine, nu are deocamdată o pagină de Facebook, deşi celelalte filiale europene deţin o astfel de pagină.

Remarcăm că şi Metro are pagină de Facebook, din iulie 2013 şi – mai ales – remarcăm intrarea în forţă pe Social Media a Kaufland România, o mutare importantă în demersul retailerului de a îmbunătăţi comunicarea.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Un comentariu la „Top 10 retaileri alimentari din România după numărul de fani pe Facebook”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 18 - 22 noiembrie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *