Selgros Cash & Carry sărbătorește 20 de ani de prezență pe piața din România

Selgros Cash & Carry, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, sărbătorește, în luna mai, 20 de ani de prezență pe piața din România și marchează momentul printr-o tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane de lei.

Selgros

Toți consumatorii, profesioniști sau pasionații de bunătățuri, sunt așteptați în perioada 3 mai – 6 iunie în magazinele Selgros, unde au șansa de a câștiga săptămânal unul dintre cele 800 de premii în valoare de 500 de lei sau unul dintre cele 8 premii în valoare de 5.000 de lei.

„Suntem foarte mândri că în acești 20 de ani Selgros Cash & Carry Romania a fost un partener de încredere pentru toți cei care ne-au trecut pragul. Această aniversare ne oferă ocazia perfectă să vorbim despre pasiune, excelență, dar și respect pentru comunitate. Aș vrea să mulțumesc tuturor celor care au făcut ca Selgros să fie renumit pentru calitatea produselor și serviciilor sale, de la clienți, la angajați, furnizori și parteneri.

Ultimii 20 de ani ne-au confirmat că pasiunea face diferența și că decizia de a pune satisfacția clienților pe primul loc a fost una corectă, care ne-a sprijinit în consolidarea poziției de jucător major pe piața românească de retail. Acesta rămâne, de altfel, și cel mai important obiectiv al nostru și ne reiterăm promisiunea de a ridica în continuare standardele de calitate și prospețime în industria de retail”, a declarat Robert Hellwagner, CEO Selgros România.

Tombolă cu peste 4.000 de premii în valoare totală de 2,2 milioane de lei

Tombola Selgros 20 de ani de pasiune se desfășoară pe parcursul a cinci săptămâni în cele 23 magazine din țară și se adresează tuturor cumpărătorilor, de la consumatori finali, la revânzători, profesioniști HoReCa, firme sau mici antreprenori. Clienții noi pot obține cardul Selgros pe loc, la Biroul de Informații Clienți din fiecare magazin.

Participanții la tombola aniversară trebuie să se înregistreze accesând pagina web www.selgros.ro și să efectueze cumpărături – produse alimentare și/sau nealimentare – în valoare de cel puțin 200 lei (inclusiv TVA) pe o singură factură. Clienții se vor înscrie o singură dată, urmând să fie incluși automat în fiecare tragere la sorți, dacă au efectuat cumpărături în valoare de minimum 200 de lei în săptămâna anterioară.

Totodată, pentru a marca cei 20 de ani de pasiune pe piața românească, Selgros Cash & Carry a demarat o amplă campanie media care aduce în prim plan avantajele și posibilitățile oferite de cardul Selgros, atât profesioniștilor care doresc calitate și prospețime la cele mai bune prețuri, cat și celor care vor să se bucure acasă de o experiență gourmet, cu ingrediente premium, dar accesibile.

Peste 2,1 milioane de carduri Selgros

Peste 2,1 milioane de români – persoane fizice sau juridice – dețin un card activ Selgros, care le permite să se bucure și să beneficieze de o gamă largă de oferte speciale și un sortiment ce cuprinde peste 50.000 de produse dedicate profesioniștilor și pasionaților de bunătăți.

Povestea de succes Selgros Cash & Carry în România a început în mai 2001, odată cu deschiderea primului magazin în Brașov. Încă de atunci Selgros și-a asumat misiunea de oferi, zilnic, o gamă variată de produse, calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri.

Rețeaua Selgros s-a extins an de an, ajungând în prezent la 23 de magazine în cele mai importante orașe din România. Pentru a îmbunătăți eficiența lanțului de aprovizionare și a asigura cele mai înalte standarde de calitate și prospețime, Selgros Cash & Carry România a deschis în decembrie 2020, la Chiajna, o platformă logistică de 10.000 mp dedicată produselor care au nevoie de temperatură controlată la depozitare.

Împreună cu fiecare client și cu fiecare dintre cei peste 4.500 de angajați, Selgros a construit un model de succes și sustenabilitate. Printr-o diversificare și dezvoltare continuă a ofertei de produse și servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor clienților, retailerul și-a întărit poziția de partener de încredere pe piața de retail.

Oferta standard include, în prezent, peste 50.000 de articole, provenind de la peste 1.000 de furnizori care își dezvoltă afacerile în parteneriat cu Selgros.

Selgros Cash & Carry România

Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România, cu o rețea națională formată din 23 de magazine și o platformă logistică. Misiunea Selgros este de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Compania are 4.500 de angajați la nivel național, fiind printre cei mai importanți angajatori din domeniu.

Selgros Cash & Carry este o companie care face parte din grupul Transgourmet, controlat în întregime de Coop Elveția, care deține în prezent 91 de magazine (43 în Germania, 23 în România, 17 în Polonia și 11 în Rusia).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Un comentariu la „Selgros Cash & Carry sărbătorește 20 de ani de prezență pe piața din România”

  1. Pingback: Piața de Gardening din România nu va continua să se dezvolte ca o piață oportunistă, ci ca o piață durabilă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *