Cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, METRO a susținut peste 15.500 de afaceri din România

Cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, METRO a susținut peste 15.500 de afaceri din România să fie mai aprope de clienții lor cu oferte speciale și evenimente inedite.

METROÎn această zi, numărul clienților afacerilor independente s-a triplat în unele cazuri, iar alte locații au avut vânzări record pentru o zi de marți.

Antreprenorii români au avut la dispoziție 4 luni pentru a se înscrie pe platforma www.ziuaafaceriitale.ro. METRO a pus la dispoziția participanților un kit de promovare online, astfel încât să faciliteze comunicarea ofertelor speciale către clienții finali. Conform studiului METRO, realizat anual cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, 88% dintre antrepenorii români au declarat că instrumentele digitale sunt cruciale pentru afacerea lor, iar clienții acestora sunt de aceeași părere: 32% dintre ei ar evita un local care nu are un website, iar pentru un procent similar este important ca restaurantul să aibă opțiunea de rezervări online.

În urma campaniei inițiată de METRO pe 8 octombrie, zeci de mii de persoane au accesat ofertele puse la dispoziție de afacerile locale. Acest lucru dovedește interesul crescut al consumatorilor români pentru afacerile independente, 47% dintre ei fiind în favoarea acestor tipuri de afaceri datorită autenticității pe care o aduc în comunitate.

2Nice Caffe din București – moment special pentru iubitorii de cafea

Clienții care au vizitat restaurantul în ziua de marți, 8 octombrie, au savurat cafeaua pregătită de un specialist barista de la Nescafe. Alături de cafeaua preferată clienții au putut servi desertul preparat de cofetarii Nestle. Mixul de produse a fost servit din partea casei către toți clienții care au trecut pragul locației, în timpul evenimentului.

Pe 8 octombrie, restaurantul Vineri 15 a avut ca invitat special, din partea METRO, pe binecunoscutul actor Pavel Bartoș. Clienții au avut posibilitatea să facă poze, să primească autografe și chiar să ia masa alături de Pavel, într-o atmosfera prietenoasă.

METRO a lansat „Ziua Afacerii Tale” în 2016 cu scopul de a susține antreprenorii să fie mai aproape de clienții lor. Campania are loc anual în 25 de țări și debutează cu „Studiul Afacerilor Independente”, realizat de METRO în rândul a 10.000 de persoane, din care 1.500 de antreprenori. În 2019, studiul a relevat faptul că piața antreprenorială din România are potențial de dezvoltare. 89% dintre antreprenorii intervievați au spus că și-ar deschide din nou o afacere, chiar dacă jumătate dintre ei (51%) consideră că situația economică din România este una dificilă.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare, METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, METRO a susținut peste 15.500 de afaceri din România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: