B2B Meetings: companiile din industria FMCG pot participa ca „buyer” la întâlnirile realizate prin platformă, între 18 octombrie și 19 noiembrie

La prima serie de întâlniri de business, realizate prin intermediul B2B Meetings, platforma online care conectează companiile furnizoare de echipamente, soluții și servicii cu companiile din retail & FMCG & eCommerce, pot participa ca „buyer” și companiile din industria FMCG: producători, importatori și distribuitori. Maxim 100 de întâlniri, între 18 octombrie și 19 noiembrie 2021. Locuri limitate.

Înregistrarea companiilor în platformă se poate face până la data de 15 octombrie 2021, apoi platforma se va deschide pe data de 18 octombrie 2021 doar pentru companiile înregistrate. Citește mai jos ce trebuie să faci dacă dorești să stabilești întălniri de business.

Platforma B2B Meetings are rolul de a programa întâlniri de business virtuale (sau fizice, în cadrul unor evenimente fizice, dar doar atunci când contextul va permite) între furnizorii de echipamente, soluții și servicii și:

  • comercianți (rețele de magazine, centre comerciale, magazine online, comercianți independenți)
  • companiile din industria FMCG (producători, importatori, distribuitori)

Mecanism și timing:

  • înregistrarea companiilor în platformă se poate face până la data de 15 octombrie 2021
  • platforma B2B Meetings se va deschide în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021, iar furnizorii de echipamente și servcii vor putea vedea ce companii din retail & FMCG & eCommerce sunt înregistrate
  • doar furnizorii pot solicita întâlniri companiilor din retail & FMCG & eCommerce, pe care aceștia le acceptă sau nu
  • doar întâlnirile acceptate de către reprezentanții companiilor din companiilor din retail & FMCG & eCommerce se vor programa în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021
  • va exista un număr limitat de întâlniri, care vor avea loc în perioada 18 octombrie – 19 noiembrie – 100 de întâlniri
  • întâlnirile vor fi programate prin intermediul operatorilor platformei B2B Meetings
  • pentru această etapă, din motive evidente de context pandemic, toate întâlnirile vor fi virtuale, prin intermediul platformelor clasice de meeting online, sesiuni coordonate de operatorii platformei B2B Meetings

Cum funcționează B2B Meetings pentru furnizorii de echipamente și servicii pentru retail?

Odată înregistrat în platforma B2B Meetings, furnizorul de echipamente, soluții și servicii pentru retail va putea:

  • să-și prezinte și să-și pună în valoare business-ul în fața potențialilor clienți  – companiile din retail & FMCG & eCommerce
  • să completeze în platformă informații relevante despre compania sa (domeniu de activitate, adresabilitate, website etc);
  • să încarce prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare, demo-uri (link YouTube, Vimeo);
  • după ce primește acces în secțiunea dedicată companiilor de retail, va putea solicita și programa întâlniri de business cu reprezentanți ai companiilor din retail & FMCG & eCommerce, prin intermediul platformei, pentru perioada 18 octombrie – 19 noiembrie 2021.

Înregistrare furnizori de echipamente și servicii pentru retail

Cine se poate înregistra din partea companiilor furnizoare de echipamente, soluții și servicii?

  • directori de vânzări;
  • directori de marketing;
  • proprietari de afaceri;
  • alte persoane autorizate.

Exemple de echipamente, soluții și servicii pentru retail & FMCG & eCommerce ale unor companii deja înregistrate în platforma B2B Meetings: aplicații și servicii logistice (depozit, transport, gestionare procese logistice), delivery, gestionare livrări, sisteme de ambalare si manipulare, automatizare vânzări eCommerce, sisteme de calitate și management, soluții de plăți, POS-uri, etichete electronice, software, echipamente și servicii de curățenie, echipamente de cântărire, echipamente de măsurare portabilă, instrumente de măsură, soluții de afișaj digital, scanere, case de marcat (inclusiv self checkout), soluții și echipamente de procesare numerar, soluții ambientale pentru magazine, mobilier de magazin, echipamente frigorifice, soluții de arhivare, soluții IoT, AI, soluții pentru digitalizare și alte tehnologii.

Cum funcționează B2B Meetings pentru reprezentanții companiilor din retail & FMCG & eCommerce

  • au acces la o paletă largă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente pentru retail, servicii care le pot ajuta business-ul, pot îmbunătăți experiența de shoping a clienților lor și le pot aduce clienți noi;
  • se pot informa cu privire la ultimele trenduri din retail;
  • vor putea să selecteze și să aleagă echipamentele, soluțiile sau serviciile de care compania are nevoie;
  • pot confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou
  • pentru această etapă, toate întâlnirile vor fi virtuale, prin intermediul platformelor clasice de meeting online, sesiuni coordonate de operatorii platformei B2B Meetings

Înregistrare companii din retail & FMCG & eCommerce

Cine se poate înregistra din partea companiilor de retail & FMCG & eCommerce?

  • buyeri/ technical buyers;
  • category managers;
  • directori de achiziții;
  • procurement managers;
  • directori de marketing;
  • alți factori de decizie

Mai multe informații la: b2bmeetings@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0720120456

B2B Meetings

Lansată în acest an, în luna aprilie, B2B Meetings este o platformă online operată de retail-FMCG.ro, publicația de business dedicată pieței de retail & FMCG & eCommerce & Services, prezentă în online de 11 ani, perioadă în care a devenit cea mai citită publicație B2B din mediul online din România, de pe această nișă.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

3 comentarii la „B2B Meetings: companiile din industria FMCG pot participa ca „buyer” la întâlnirile realizate prin platformă, între 18 octombrie și 19 noiembrie”

  1. Pingback: B2B Meetings, platforma digitală pentru generarea de new business pentru furnizorii de echipamente și soluții pentru retail, demarează înscrierile pentru prima sesiune de întâlniri - LeadersTalk

  2. Pingback: Cum funcționează platforma de întâlniri; furnizori + companii Retail

  3. Pingback: B2B Meetings, platforma digitală pentru generarea de new business pentru furnizorii de echipamente și soluții pentru retail, demarează înscrierile pentru prima sesiune de întâlniri - Business Press

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *