Strategia In-Store Marketing poate crește vânzările cu până la 30%

Marketingul In-Store antrenează simțurile consumatorilor la punctele de vânzare, pentru a îmbunătăți experiența cumpărăturilor. Comunicarea cu consumatorul la un nivel personal implică o teatralizare a magazinelor prin muzică și sunete inspiraționale, mirosuri și arome intrigante, conținut video dinamic și spectaculos.

Mood Media

Studiile arată cum acești factori ambientali (olfactivi, sonori, vizuali) pot să provoace anumite reacții clienților: afective, cognitive, comportamentale. În funcție de acestea, sunt stabilite obiective de marketing și comunicare: să crească timpul petrecut în magazin, să se modifice compoziția coșului de cumpărături, să crească numărul de cumpărături impulsive, clienții să-și manifeste dorința de a reveni, să încetinească ritmul de vizitare a magazinului, clienții să fie integrați afectiv în zona comercială, să fie înveseliți, relaxați, dinamizați.

Marketingul In-Store îmbunătățeste percepția clienților asupra produselor/serviciilor oferite, influențează decizia de cumpărare și crește vânzările.

Compania MOOD MEDIA este liderul mondial pentru furnizarea serviciilor de Marketing In-Store. Cu o prezență în peste 100 de țări și un portofoliu de peste 500.000 de puncte de vânzare, Mood Media este un furnizor integrat de soluții audio, video și olfactive. Experiența și expertiza Mood Media ajută afacerile să-și îndeplinească obiectivele de marketing și să creeze conexiuni memorabile cu clienții.

AUDIO

Impactul emoțional al muzicii este aliatul oricărei afaceri. Serviciul profesionist furnizat de Mood Media asigură o culoare muzicală personalizată în funcție de imaginea magazinului și obiectivele de comunicare. Alături de muzică, difuzarea spoturilor audio întregește comunicarea cu clienții și transformă spațiul audio în propriul post de radio.

VIZUAL

Soluțiile vizuale Mood Media transformă punctele de vânzare prin puterea imaginilor. Filme personalizate, display-uri tactile, borne interactive, meniuri digitale, ecrane spectaculoase – toate asigură o experiență vizuală memorabilă care captivează clienții.

Mood Media oferă servicii integrate, de la echipamentele hardware cele mai potrivite, până la instalare, programare și creație de conținut video.

OLFACTIV

Mirosul este simțul cel mai puternic conectat la memorie și emoții. Prin branding olfactiv, Mood Media rafinează experiența senzorială a clienților. Portofoliul de arome este vast și variat, perfect adaptabil oricăror nevoi de branding. Aromele sunt difuzate printr-un echipament profesionist care asigură controlul intensității parfumului și garantează o acoperire optimă.

MOOD MEDIA, contact:

www.moodmedia.ro // 021 222 94 22 // info_romania@moodmedia.com

 

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Strategia In-Store Marketing poate crește vânzările cu până la 30%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: