Brandurile campioane în social media, clasamentul Top Social Brands

Vodafone, Samsung și Coca-Cola ocupă primele poziții în ediția de anul acesta în Top Social Brands, clasamentul realizat de revista Biz.

social brandsTopul reflectă gradul de implicare și vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Telekom, Lidl, KFC, Avon, McDonald’s, L’Oreal și Pepsi.

Topul reunește 75 de branduri active în social media, din peste 100 de companii inscrise. Campionii social media din Romania au avut cele mai bune campanii și cel mai coerent mix de comunicare, pentru clienții lor.  Pe parcursul anului trecut, acestea au integrat cele mai de impact strategii și mijloace de comunicare ale momentului.

Creativitatea, constanța și rețelele sociale cu mesaje relevante și de impact, au făcut diferența între brandurile selectate și concurența.

Anul acesta am avut cel mai mare număr de înregistrări pentru studiul Top Social Brands. Se constată o puternică dorință de afirmare a brandurilor cu activitate în social media. De asemnea, pentru prima dată în opt ani, avem și companii mari, consacrate, care au ieșit din top, dar și un număr mare de new entry, branduri care, deși au intrat mai târziu în universul social media, vin cu entuziasm și reușesc să se impună prin originalitate și strategii coerente”, a declarat Marta Ușurelu, redactor șef și acționar majoritar al revistei Biz.

Studiul Top Social Brands 2015 este rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 1 ianuarie 2014 – 31 ianuarie 2015, iar rezultatele studiului au fost anunțate în cadrul conferinței cu același nume, eveniment care a avut loc astăzi la Hotel Howard Johnson din București.

În analizarea brandurilor au fost luate în calcul toate tipurile de activități care pot fi desfășurate pentru promovarea în social media: blog de companie / blog de brand, campanii pe bloguri, pagina de Facebook, campanii pe Facebook, Facebook Ads, aplicații pe Facebook, cont de Twitter, campanii pe Twitter, profil actualizat pe Wikipedia, cont Flickr, cont YouTube, cont Google+, cont Instagram, cont Pinterest, spoturi virale. Dar și site-uri de user-generated content inițiere sau sponsorizare a unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, activități de customer care și de recrutare prin intermediul canalelor de social media, actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii tradiționale.

Studiului poate fi citit integral si in Revista Biz, disponibila la vanzare in reteaua Inmedio.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *