Tassid: „Ne propunem ca în 2020 să prestăm servicii de spălare și dezinfectare a coșurilor și cărucioarelor de cumpărături pentru o treime din retailul din România”

Tassid, compania sibiană care furnizează servicii de curățenie și dezinfectare a cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din retail, prin intermediul unui echipament automat, autonom și mobil, și-a propus pentru acest an să presteze aceste servicii specializate pentru o treime din totalul actual de 3.600 de magazine ale industriei de retail din România. Pentru mai multe amănute legate de acest serviciu specializat pentru retail și planurile companiei pentru 2020, am stat de vorbă cu Daniel Sârbu, director general al companiei Tassid Holding.

Tassid

Pentru cei care nu știu, chipamentul Tassid, proiectat și fabricat după o tehnologie proprie, este complet automat și autonom și nu necesită conectare la o sursă de apă sau la rețeaua de energie electrică.

De asemenea, compania verifică prezența unor bacterii în coșurile și cărucioarele de cumpărături, prin intermediul unor teste gratuite, cu ajutorul luminotesterului, un dispozitiv produs în laboratoarele specializate din Japonia și care colectează, analizează și raportează date pe mai mulți indicatori de calitate, în timp real, cu valabilitate DSP și alte norme interne de control.

Nu în cele din urmă, serviciile companiei Tassid includ și asigurarea service-ului și a reparațiilor cărucioarelor de cumpărături cu piesele beneficiarului.

Care au fost cele mai importante proiecte pe care le-ați derulat anul trecut?

Terminatea testelor și punerea în funcțiune a echipamentului Tassid de spălat și dezinfectat coșurile și cărucioarele de cumpărături a fost, de departe, proiectul care a ocupat cea mai mare parte a anului 2019. De asemenea, participarea la EXPO SHOP (octombrie 2019), târgul dedicat industriei de retail și primul pentru noi în calitate de expozant, a fost un moment important pentru noi.

Ce a adus 2019 diferit față de 2018? Care au fost cele mai mari provocări ale lui 2019?

În urma unei investiții de 62.000 euro am avut posibilitatea de a livra un produs inovator realizat în întregime la Sibiu, care furnizează servicii la un nivel superior felului în care sunt prestate acum, nivel meritat și corespunzător nevoilor pieței de profil.

O reală provocare a fost să contactăm factorii decizionali din retail, direct interesați să asigure un grad de igienizare ridicat pentru clienții lor. Aici putem adăuga și faptul că, în primul rând, trebuie să îi facem să conștientizeze necesitatea serviciului de spălare și dezinfectare coșuri și cărucioare de cumpărături și de asemenea, să fie informați asupra riscurilor la care sunt expuși clienții lor.

Deși echipamentul a fost realizat, în principal, pentru spălarea și dezinfectarea cărucioarelor și a coșurilor de cumpărături, acesta are și alte aplicații cum ar fi: curățarea petelor de ulei, spălarea pavajului, a rastelului și a zonei de acces rampe autocamioane din centrele logistice ale retailerilor sau a operatorilor logistici și din depozitele companiilor FMCG sau spălarea copertinelor și a pereților din diferite zone de depozitare.

Cum a fost 2019 din punctul de vedere al rezultatelor financiare?

2019 a fost un an bun, creșterea cifrei de afaceri fiind de 100%, ajungând la suma de 1,5 milioane de lei (325.000 euro). Această performanță a fost susținută în primul rând de diversificarea serviciilor furnizate clienților și de capacitatea de a satisface solicitările suplimentare venite din piața locală.

Dintre factorii principali care au sprijinit creșterea cifrei de afaceri amintim: adăugarea în portofoliu de clienți noi cu un procent de cel puțîn 15% din ponderea cifrei de afaceri, dinamica pieței de retail din Sibiu, extinderea centrului comercial din Șelimbăr, inaugurarea unui magazin nou al unui client existent în portofoliul nostru și nu în ultimul rând deschiderea, în luna noiembrie 2019, a celui mai nou centru comercial din Sibiu – Promenada.

Ce gamă de servicii a înregistrat cea mai mare creștere?

Serviciile de curățenie profesionale, care sunt principalul obiect de activitate al companiei, au fost cele care au reprezentat motorul creșterii.

După cum spuneam mai devreme, apariția noului centru comercial din Sibiu a dus la dublarea serviciilor prestate la anumiți clienți, prin deschiderea de noi puncte de vânzare.

Expansiunea altor clienți ne-a crescut de asemenea volumul de lucru cu două noi magazine. Reînnoirea unor contracte cu autorități publice, prin participarea și câștigarea licitațiilor aferente contractelor, reprezintă un detaliu de dezvoltare important.

Ce vă diferențiază în piața de profil?

În domeniul nostru de activitate, suntem singurii din România care oferă servicii specializare pentru retail, de spălat și dezinfectat cărucioare și coșuri de cumpărături, prin intermediul unui echipament mobil, complet automat. La asta se adaugă volumul de lucru într-un timp scurt și rezultatele obținute. Pe lângă aceste aspecte, compania Tassid efectuează gratuit teste cu lumitesterul înainte și după spălarea și dezinfectarea coșurilor și cărucioarelor de cumpărături.

Desigur, nu putem să nu menționăm și experiența celor 12 ani de activitate, sau lucrurile pe care le-am învățat prin prezența la târgurile de specialitate din țară, în calitate de expozanți.

Ce credeți că se va schimba cel mai mult în 2020 și de ce?

Cel mai mult în 2020 se va schimba echilibrul dintre principalele servicii oferite de noi până în 2019 și noua gama de servicii destinată exclusiv industriei de retail. De ce? Pentru că cei vizați de noile servicii au început să răspundă pozitiv așteptărilor noastre, iar focusul nostru se mută către aceștia.

Ce așteptări aveți de la 2020? Ce obiective concrete v-ați propus pentru 2020?

În 2020, ne așteptăm ca noua gamă de servicii – curățenia și dezinfectarea cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din retail – să asigure creșterea cifrei de afaceri cel puțin la nivelul anului anterior. Unul dintre obiective este să ne consolidăm actuala poziție in piața de profil prin creșterea la 90% a gradului de retenție al clienților. De asemenea, ne-am propus o creștere de 30% a actualului portofoliu de clienți care achiziționează servicii de curățenie.

Cel mai ambițios obiectiv al anului 2020 este prestarea serviciilor de spălare și dezinfectare coșuri și cărucioare de cumpărături pentru o treime din totalul actual de 3.600 de magazine ale industriei de retail din România.

Tassid

Cu o experiență de 12 ani în serviciile profesionale de curățenie, compania Tassid acoperă cu gama sa de servicii domenii precum retail, logistică, industria FMCG, construcții industriale și civile, promovând și utilizând și materiale fabricate în România sub diferite licențe. Printre cei mai importanț clienți ai companiei sibiene din zona de retail se numără: Lidl, Decathlon, Hervis, Humanic, Cărturești, Strabag etc

Mai multe informații pe www.tassid.ro / telefon: 0269.246.384 sau la adresa de e-mail: office@tassid.ro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,075 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Tassid: „Ne propunem ca în 2020 să prestăm servicii de spălare și dezinfectare a coșurilor și cărucioarelor de cumpărături pentru o treime din retailul din România”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: