Tassid, furnizorul de servicii profesionale de curățenie pentru retail, între provocări și oportunități

Tassid Holding, compania sibiană care furnizează servicii de igienizare și dezinfectare a cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din retail, și-a extins serviciile existente, dar a adăugat și altele noi, în 2020. Igienizarea și dezinfectarea cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din retail sunt realizate de către Tassid cu ajutorul unui echipament automat, autonom și mobil (nu necesită conectare la o sursă de apă sau la rețeaua de energie electrică), proiectat și fabricat după o tehnologie proprie. Despre provocările și oportunitătile companiei Tassid în atipicul an 2020, despre schimbările și adaptările din companie și despre noile servicii și planurile de extindere ale companiei Tassid, am stat de vorba cu Domnul Daniel Sârbu, directorul general al companiei Tassid Holding.

TassidCum vedeți actuala situație din punct de vedere business, în ideea în care contextul s-a schimbat mult în ultimul an?

Din punct de vedere al businessului situația e favorabilă pentru compania Tassid datorită profilului nostru de activitate: servicii de igienizare și dezinfectare a cărucioarelor și coșurilor de cumpărături din zonele comerciale. Cererea a crescut substanțial începând cu primele luni din anul trecut, iar oamenii au început să aprecieze importanța serviciilor de curățenie și dezinfecție.

2020 a adus oportunități noi pentru compania Tassid?

Da. Pe lângă creșterea evidentă a cererii pentru serviciile noastre în zona de retail, s-a mărit și procentul de solicitări din partea companiilor de stat, care în trecut nu apelau la serviciile noastre.

Astfel, am contribuit și noi la lupta anticovid, întrucât am efectuat igienizarea și dezinfectarea spațiilor de cazare pentru medicii sibieni, care nu s-au mai dus acasă în acea perioadă grea. În plus, pe lângă solicitările din partea companiilor de stat, am avut foarte multe solicitări de intervenții suplimentare din partea clienților noștri.

Ce schimbări s-au produs in business-ul Tassid? Ce nu s-a schimbat? Ce adaptări eficiente ați făcut în companie?

Ne-am axat mai mult pe cererile clienților suprasolicitați și anume companiile din retailul alimentar și de bricolaj. O parte dintre clienți a rămas statornică în privința frecvenței cu care am lucrat.

În plus, am optimizat programul de lucru cu mai puțini operatori. Nu în ultimul rând, ne-am hotărât să separăm serviciile de curățenie de serviciile automatizate. Site-ul nostru www.tassid.ro, se va transforma în www.tassid.eu și va fi dedicat exclusiv serviciilor de igienizat și dezinfectat cărucioare și coșuri de cumpărături prin echipamentul nostru automat, dar și altor servicii conexe, iar site-ul www.procuratenie.com va fi dedicat serviciilor de curățenie și serviciilor de DDD (Dezinfecție, Dezinsecție, Deratizare).

Servicii noi, extindere, planuri Tassid

Avem un DDD în curs de autorizare. Având în vedere contextul pandemiei, sperăm că până la sfârșitul lunii aprilie 2021 vom obține autorizația de funcționare pe noul punct de lucru din București.

În ceea ce privește extinderea, anul acesta ne-am deschis un punct de lucru la București și am mai închiriat încă 600 de mp de spațiu pentru facilitarea proceselor legate de service-ul și verificările echipamenteor automate înainte și după ce acestea acționează la clienții noștri.

Nu în ultimul rând, din planurile noastre de extindere fac parte și intențiile de a prelua operațiunile unor companii mai mici de profil din zonele sud și centru ale țării.

Care au fost cele mai importante proiecte pe care le-ați derulat în acest an? V-ati atins obiectivele propuse?

Din păcate, nu am reușit să ne atingem obiectivele propuse în 2020, însă serviciile de igienizare și dezinfectare cărucioare, dar și serviciile de spălare parcări s-au extins. Dacă în 2020 prestam acest serviciu pentru un număr de aproximativ 14.000 de cărucioare și 5.600 de coșuri provenite de la 56 de magazine, în 2021 prestăm serviciul pentru aproximativ 48.000 de cărucioare și 16.000 de coșuri de cumpărături de la 162 de magazine.

Suntem siguri că în 2021 va exista o creștere consistentă deoarece vedem campaniile de responsabilitate socială dezvoltate de retailerii alimentari și știm că ei înțeleg importanța serviciului prestart de noi. Avem solicitări din partea lor și considerăm că este doar o chestiune de timp până vom demara serviciile.

Și serviciul de spălare parcări s-a extins, de la 54.000 de mp în 2020, la 100.000 mp în 2021. Nu în ultimul rând, am asigurat personal pentru curățenie/dezinfecție în permanență pentru magazinele care fac parte din portofoliul nostru. 

Cum ați reușit să vă țineți clienții aproape?

Prin seriozitate, promptitudine și prin capacitatea de înțelegere și de adaptare la solicitarile lor.  Spre exemplu, clienții care au închis pe perioada pandemiei, au beneficiat din partea noastră de termene de plată a facturilor mai mari, la fel cum ne-am adaptat și pentru clienții cu program redus și pentru clienții care au cerut să aibă asigurat în permanență personal pentru curățenie.

Cum credeți că va arăta business-ul Tassid în acest an?

Folosind o zicală din popor, business-ul va arăta “mai bine ca anul trecut și mai slab decât anul viitor”.  Într o notă serioasă, cu siguranță ne vom descurca mai bine decât în 2020, anul acesta ne-am targetat o creștere de 40%. Și totodată vom finaliza investițiile inițiate în 2020, asta însemnând aproximativ 300.000 de euro. Deocamdată rămânem în țară cu activitatea. Dacă pandemia permite, sperăm ca anul acesta să fim prezenți la cel puțin 3 târguri de profil internaționale.

Tassid

Ce planuri de business aveți pentru 2021?

În perioada 2021 – 2026, sperăm să ne îndeplinim planul de expansiune în zona serviciilor de igienizare și dezinfectare cărucioare și servicii complementare, o să continuăm discuțiile cu posibili investitori și o să ne uităm către o posibilă listare la bursa AERO. Suma vizată este de aproximativ 3 – 3,5 milioane de euro, necesară pentru a finanța planurile de expansiune.

Planurile de expansiune se întind pe 3 mari linii:

  • extinderea parcului de echipamente de igienizat și dezinfectat cărucioare și coșuri de cumpărături, pentru exploatare internă, astfel încât să acoperim necesitatea la nivel național
  • extinderea parcului de echipamente de igienizat și dezinfectat cărucioare și coșuri de cumpărături, pentru exploatare proprie la nivel internațional, țările din zonă (Grecia, Ungaria, Bulgaria) fiind primele vizate
  • punerea la punct a unei linii de producție destinată exclusiv pentru exporturi.

Avem o lecție de învățat din această perioadă?

Clienții, cel puțîn ai noștri, au învățat că serviciile de curățenie și igienizare nu sunt o cheltuială, ci o investiție în calitatea serviciilor oferite de ei. Iar noi, ca business, am învățat cât de mult contează înțelegerea clienților și adaptarea la nevoile lor într-o situație fără precedent in ultima sută de ani. 

Tassid

Cu o experiență de 13 ani în serviciile profesionale de curățenie, compania Tassid acoperă cu gama sa de servicii domenii precum retail, logistică, construcții industriale și civile, promovând și utilizând și materiale fabricate în România sub diferite licențe. Printre cei mai importanț clienți ai companiei sibiene din zona de retail se numără: Lidl, Selgros, IKEA, Leroy Merlin, Hervis, Humanic, Cărturești etc

Deși echipamentul a fost realizat de compannia Tassid, în principal, pentru spălarea și dezinfectarea cărucioarelor și a coșurilor de cumpărături, acesta are și alte aplicații cum ar fi: curățarea petelor de ulei, spălarea pavajului, a rastelului și a zonei de acces rampe autocamioane din centrele logistice ale retailerilor sau a operatorilor logistici și din depozitele companiilor FMCG sau spălarea copertinelor și a pereților din diferite zone de depozitare.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Un comentariu la „Tassid, furnizorul de servicii profesionale de curățenie pentru retail, între provocări și oportunități”

  1. Pingback: Tassid, furnizorul de servicii profesionale de curățenie pentru retail, între provocări și oportunități - Tassid | Igiena Garantata

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *