Diamant

Testați gratuit soluția Simfony Connected Cabinets pentru o refrigerare mai eficientă

Reducerea costurilor de operare și îmbunătățirea calității serviciilor sunt două obiective la care industria de Retail și FMCG se va raporta permanent. Soluțiile M2M (Machine to Machine) și IoT (Internet of Things) sunt folosite de tot mai mulți retaileri, iar în curând vor deveni obligatorii pentru cei care doresc să mențină pasul cu concurența.

Simfony Connected Cabinets

Simfony Connected Cabinets

Cum funcționează Connected Cabinets? Pe scurt, unitățile de refrigerare, fie că sunt fixe, fie că sunt mobile, pot fi monitorizate și operate extrem de eficient de la distanță. Este suficient să le conectăm prin cartele SIM speciale și senzori. Astfel, acestea pot transmite către o platformă centrală și ușor de utilizat numeroase coordonate – de la temperatură, la greutate, la stocuri sau poziție și nu numai.

Cel mai interesant este că investiția în Simfony Connected Cabinets este minimă, mai ales comparativ cu schimbarea întregii flote de unități de refrigerare cu unele mai moderne. Tot ce trebuie să faceți este să contactați echipa de specialiști în M2M și IoT de la Simfony Mobile, iar aceștia se vor ocupa de restul.

Elementele de bază ale oricărui proiect Connected Cabinets

Conectivitatea celulară. Aceasta este asigurată cu cartele SIM speciale, operaţionale în toată țara sau internațional. SIM-urile Simfony vor folosi întotdeauna oricare din retelele mobile disponibile, asa ca nu trebuie sa va faceti griji cu alegerea operatorului sau a acoperirii GSM.

Platforma M2M Management. Fiecare dintre unitățile de refrigerare poate transmite o cantitate imensă de informații, însă acestea sunt inutile dacă nu avem acces rapid la ele într-o formă structurată. Platforma Simfony este creată special pentru profesioniștii din diferite industrii, care nu au cunostinte de programare și oferă o interfață grafică extrem de ușor de folosit.

Mai mult, interfața este întotdeauna personalizată nevoilor specifice ale utilizatorului, iar dacă intervine o modificare a tipului sau structurii informațiilor colectate, platforma este adaptată într-un timp foarte scurt. Toate informațiile sunt disponibile în cloud și pot fi accesate de oriunde. Chiar și din concediu :)

Hardware. Piccolo este o platformă de hardware industrial M2M / IoT care acționează ca o legătură de comunicare între unitatea propriu-zisă și aplicația din Platforma de Management Simfony.

Care sunt avantajele implementării soluției Connected Cabinets de la Simfony?

Probabil că cel mai important factor de luat în considerare este reducerea semnificativă a consturilor operaționale. Prin rapoartele și alertele pe care le primiți, sunteți permanent conectat la locul în care se află marfa dumneavoastră perisabilă. Acest lucru vă permite să optimizați stocurile pe baza statisticilor de folosire, să adaptați condițiile logistice la localizarea lor și, nu în ultimul rând, să îmbunătățiți consumul de energie prin implementarea unui program prestabilit.

Observăm că la nivel global ne îndreptăm către minimizarea erorilor cauzate de factorul uman, soluția Connected Cabinets de la Simfony fiind o unealtă foarte eficientă în această direcție. Imaginea de ansamblu pe care o oferă Platforma de Management elimină o mare parte din efortul laborios de a face manual inventarul. Iar alertele de defecțiune sau pană de curent ajută la rezolvarea mai rapidă a problemelor, evitând deteriorarea bunurilor perisabile.

Rezolvarea de la distanță a anumitor probleme inerente este un alt aspect de luat în considerare – repornirea unei unități sau schimbarea setărilor sale interne se poate face fără a parcurge distanțe considerabile pentru a o face manual. Studiile de specialitate arată că operatorii se confruntă cu pierderi de 5-15% din totalul unităților din cauza mutărilor neautorizate (cum ar fi furtul) și a greșelilor de natură logistică.

O altă provocare pentru retaileri este păstrarea permanentă a bunurilor într-o formă atractivă, care poate fi asigurată doar prin monitorizare la fața locului. Soluțiile Connected Cabinets de la Simfony permit monitorizarea de la distanță, eliminând toate aceste pierderi și ușurând controlul lor de la distanță.

Puteți încerca gratis soluția Simfony Connected Cabinets

Doar în luna februarie 2017, Simfony Mobile oferă potențialilor săi clienți posibilitatea să testeze gratuit soluția Connected Cabinets pentru unități de refigerare. Puteți chiar acum să creați un cont pe Platforma Simfony – https://simfony.net/manage/login.jsp?register=web_account_trial.

Contactați direct compania Simfony Mobile pentru un proiect demo și un workshop cu specialiștii Simfony Mobile pentru a afla cum poate soluția Connected Cabinets de la Simfony să transforme afacerea dumneavoastră.

Contact – Ștefan Florea, telefon: +40 314 361 999, email: stefan.florea@simfonymobile.com.

Mai multe detalii despre compania Simfony Mobile puteţi citi AICI.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,995 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Testați gratuit soluția Simfony Connected Cabinets pentru o refrigerare mai eficientă

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: