TPS Engage, start up-ul de tehnologie pentru publicitate digitală Out of Home, a derulat un proiect în magazinele Carrefour din România pentru brandul de apă Aqua Carpatica și pentru vinurile Domeniile Sâmburești din portofoliul companiei Valvis Holding. Pe parcursul campaniei au fost transmise, în total, un număr de 57 de reclame contextuale diferite pe ecranele situate în locații cheie ale magazinelor Carrefour. Campania contextuală a avut ca rezultat o creștere de 32% a volumului total al vânzărilor pentru brandurile promovate.
Supermarketurile și hipermarketurile sunt locuri aglomerate. Sunt multe branduri care concurează în același timp pentru a atrage atenția clienților. Cum reușește un singur brand să iasă în evidență, să aibă un impact de lungă durată și, mult mai important, să convingă consumatorii să cumpere mai mult?
Aceasta a fost provocarea lansată de Aqua Carpatica, la care compania TPS Engage, în parteneriat cu Carrefour, a reușit să răspundă și să servească fiecare mesaj la timpul potrivit, crescând, astfel, șansele ca mai mulți consumatori să vadă mesajele.
Campania contextuală a avut ca rezultat o creștere de 32% a volumului total al vânzărilor
Ca rezultat, campania contextuală TPS Engage a adus o creștere de 67% a volumului de vânzări pentru vinurile care au fost obiectul campaniei de promovare, o creștere de 30% pentru apa Aqua Carpatica și o creștere totală de 32% a volumului de vânzări pentru toate brandurile promovate.
În luna februarie 2020, TPS Engage a semnat un contract cu Carrefour România, parteneriat care constă în integrarea a peste 700 de ecrane situate în magazinele Carrefour din România în sistemul TPS Engage, pentru a gestiona și optimiza mai ușor campaniile de promovare.
În felul acesta, agențiile de publicitate pot programa cu ușurință campanii pe ecranele din hipermarketurile Carrefour și pot folosi date proprii sau publice pentru a afișa conținut personalizat și pentru a urmări rezultatele.
TPS Engage
TPS Engage, start up-ul de tehnologie pentru publicitate outdoor, parte din acceleratorul Techstars, a fost lansat î 2018 de Matei Psatta și Bogdan Savonea și funcționează cu peste 100.000 de ecrane digitale exterioare și interioare din întreaga lume. Platforma publicitară se concentrează pe a face publicitatea digitală Out of Home mai dinamică, eficientă și transparentă, servind conținutul potrivit la momentul potrivit pentru persoanele potrivite.
Cu birouri în New York, Seul, Dubai și București, TPS Engage lucrează cu clienți precum Samsung, P&G, Coca-Cola, Heineken, Uber, Deutsche Telekom, Jaguar, H&M și multe altele ajutându-i să facă publicitatea offline mai eficientă, măsurabilă și dinamică.
Mai multe informații pe www.tpsengage.com.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail