TPS Engage, start up-ul de tehnologie pentru publicitate digitală Out of Home, lansat de Matei Psatta și Bogdan Savonea, a semnat recent un contract cu Carrefour România, parteneriat care constă în integrarea a peste 700 de ecrane situate în magazinele Carrefour din România în sistemul TPS Engage.
„Faza inițială a parteneriatului constă în integrarea a peste 700 de ecrane, prezente în magazinele Carrefour din România, în platforma TPS Engage, pentru a gestiona și optimiza mai ușor campanii de promovare. Suntem capabili să livrăm cu ușurință această integrare prin parteneriatul nostru cu Spectroo.
În felul acesta, agențiile de publicitate pot programa cu ușurință campanii pe ecranele din hipermarketurile Carrefour și pot folosi date proprii sau publice pentru a afișa conținut personalizat și pentru a urmări rezultatele”, au declarat reprezentanții TPS Engage”.
Anumite zone cheie ale hipermarketurilor vor fi, de asemenea, dotate cu camere de detectare a feței, conforme cu normele de confidențialite, pentru a oferi analize demografice ale clienților în timp real, ca un instrument suplimentar de date pentru agențiile de publicitate (vârstă, sex, sentiment).
Promovare doar cu câteva click-uri
„Carrefour își dorește să ofere consumatorilor cea mai bună experiență în hypermarket prin valoare și tehnologie. Soluția TPS Engage ne asigură că vom face, tot timpul, recomandări relevante oamenilor în fiecare magazin, iar în plus, permitem producătorilor să-și promoveze mai ușor produsele pe ecranele noastre cu doar câteva click-uri, făcând magazinele noastre reactive și contextuale.”, a declarat Alexandra Pescaru, Director de Servicii Financiare și Comerciale, Carrefour Romania.
„Carrefour este un jucător global care înțelege valoarea datelor, scalabilitatea și personalizarea. Ne bucurăm că suntem parteneri pentru a face rețeaua Digital Out of Home mai eficientă și mult mai bazată pe date. Împreună putem oferi clienților o experiență personalizată care este invizibilă virtual, dar care crește satisfacția de zece ori.”, a declarat Elena Cîrîc, Head of Growth CEE, TPS Engage.
TPS Engage
TPS Engage, start up-ul de tehnologie pentru publicitate outdoor, parte din acceleratorul Techstars, a fost lansat de Matei Psatta și Bogdan Savonea și funcționează cu peste 100.000 de ecrane digitale exterioare și interioare din întreaga lume. Platforma publicitară se concentrează pe a face publicitatea digitală Out of Home mai dinamică, eficientă și transparentă, servind conținutul potrivit la momentul potrivit pentru persoanele potrivite.
Cu birouri în New York, Seul, Dubai și București, TPS Engage lucrează cu clienți precum Samsung, P&G, Coca-Cola, Heineken, Uber, Deutsche Telekom, Jaguar, H&M și multe altele ajutându-i să facă publicitatea offline mai eficientă, măsurabilă și dinamică.
Mai multe informații pe www.tpsengage.com.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
