Transportul frigorific – provocări pentru supply-chain

Anul 2014 a marcat pentru compania de transport şi logistică Gebrüder Weiss România lansarea unui nou serviciu de transport mărfuri alimentare, în regim frigorific, de tip FTL, atât domestic, cât și internațional.

„Întotdeauna căutăm noi puncte de diferențiere față de competitori, printr-o abordare rațională (oferind excelență în servicii pe termen lung), dar și emoțională (dovedind de fiecare dată înalt profesionalism în abordarea proiectelor). Dorința de a fi cel mai bun furnizor de servicii logistice ne-a asigurat unicitatea chiar în cadrul grupului din care facem parte,” declară Sergiu Grăjdeanu, FTL Business Unit Manager Gebrüder Weiss România.

Gebrüder Weiss

Adaptarea la mijloace de transport specifice pieței

La nivel grupului Gebrüder Weiss, transportul frigorific se realizează doar cu wab-uri, fiind foarte flexibil pentru transportul în regim LTL și grupaj. Piața din România nu este însă obișnuită cu aceste mijloace de transport, astfel că Gebrüder Weiss România a decis să investească în echipamente proprii, mono și bi-compartimentale, asigurând o temperatură cuprinsă între -22˚C și +8˚C, putând astfel transporta produse în regim „deep frozen”, dar și „fresh”.

Îndeplinirea cerințelor clienților și a celor legale

Piața din România este una dinamică și transparentă, ceea ce conduce la o competiție acerbă. În plus, cerințele clienților sunt din ce în ce mai exigente, iar acestea coroborate cu loialitatea scăzută față de furnizorul de servicii de transport și logistică, fac ca accesul și păstrarea cotei de piață să fie dificilă.

Gebrüder Weiss România răspunde exigențelor clienților, dar și cerințelor legale și de reglementare prin implementarea de standarde specifice siguranței produselor, prin impunerea unui control operațional ce pornește de la evaluarea internă a furnizorilor de servicii până la audituri și inspecții realizate la furnizori.

„În Gebrüder Weiss, ne bazăm pe parteneriatul cu cărăuși de clasa A, care sunt evaluați periodic folosind criterii severe și monitorizând lunar indicatorii de performanță. Astfel, eventualele derapaje sunt identificate din timp, furnizând pentru clienții noștri calitate la cel mai înalt nivel”, declară Sergiu Grăjdeanu, FTL Business Unit Manager.

Transport frigorific în cifre

Anul 2015 a marcat o creștere importantă față de 2014, în ceea ce privește transportul în regim frigorific. Doar domestic, am crescut numărul de transporturi de la 650 la 1660. Rezultatul a fost posibil datorită experienței angajaților, nivelului calitativ al serviciilor prestate și încrederii acordate de partenerii companiei. Industria FMCG se pliază pe acest tip de transport, GW având în portofoliu companii cu domeniu de activitate din zona produselor lactate, animale, dar și vegetale.

„Transportul frigorific este poate cel mai complex din cauza mediului legislativ, dar și a repartiției geografice a clienților”, conchide Sergiu Grăjdeanu.

Gebrüder Weiss

Compania Gebruder Weiss are o experienţă de peste 20 de ani în transport şi logistică pe piaţă din România, furnizând de-a lungul anilor soluţii logistice inteligente pentru clienţii săi, bazându-se pe o infrastructură naţională prin platforma logistică proprie cu 6 terminale logistice de cross-docking situate în Bucureşti, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău şi Craiova.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,864 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Transportul frigorific – provocări pentru supply-chain

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: