După achiziția UPC, Vodafone România lansează noi oferte pentru clienții business menite să susțină digitalizarea afacerii lor

La o lună de la finalizarea achiziției UPC, Vodafone România lansează noi oferte concepute să adreseze nevoile tuturor clienților Vodafone și UPC, atât persoane fizice, cât și persoane juridice, precum și pe cele ale clienților noi. Vodafone devine un jucător semnificativ în zona de servicii mobile, fixe și de televiziune. Oferte noi pentru clienții business menite să susțină digitalizarea afacerii lor.

Vodafone România

Experiența angajaților Vodafone România în ceea ce privește produsele mobile și profesionalismul specialiștilor UPC în ceea ce privește serviciile TV și cele fixe se transpun acum în beneficii noi pentru clienții persoane fizice și juridice disponibile, începând cu 18 septembrie 2019.

„Faptul că UPC și Vodafone sunt acum împreună ne ajută să devenim un jucător mai puternic în ceea ce privește serviciile mobile, de fix și TV, acest lucru fiind un moment important nu doar pentru echipa noastră, cât și pentru toți clienții. 

Sunt foarte fericită că avem ocazia să le oferim românilor soluții noi și competitive de comunicare convergentă și de divertisment. Expertiza noastră și calitatea rețelelor Vodafone și UPC sunt principalele noastre atuuri. Vom continua să investim și să dezvoltăm noi servicii și oferte speciale la aceeași calitate superioară pentru a continua să oferim cele mai bune experiențe de pe piață clienților noștri, a afirmat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone și UPC România.

Lansarea campaniei de bun-venit „Împreună, mai buni”

Pentru a celebra acest moment împreună cu clienții, compania oferă tuturor utilizatorilor de servicii Vodafone și UPC bonusuri de bun-venit care includ date mobile nelimitate și mii de ore de difuzare filme și seriale în aplicația Vodafone TV, precum și acces la cele mai interesante competiții sportive.

Clienții persoane fizice care utilizează în prezent servicii Vodafone sau UPC se pot bucura de o experiență completă alegând ceea ce li se potrivește cel mai bine în cea mai bună rețea de date mobile, cu cel mai mare număr de canale TV și cea mai bună experiență Wi-Fi, primind extra-beneficii în valoare de 100 euro. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina https://impreuna.vodafone.ro/.

Ofeta pentru clienții business

Clienții business vor putea accesa o suită completă de servicii menite să susțină digitalizarea afacerii lor, inclusiv cea mai bună experiență Wi-Fi și acoperire extinsă în cadrul sediilor, dar și o listă completă și diversificată de canale TV și multiple beneficii nelimitate prin abonamentele Red Infinity.

Pe lângă aceasta, companiile se pot bucura de soluții complete de securitate cibernetică și de cloud hosting. Pentru a celebra acest moment împreună și pentru a răsplăti loialitatea clienților business, Vodafone și UPC au creat beneficii exclusive care includ până la 12 luni gratis de opțiuni TV sau discounturi pentru smartphones.

Soluțiile IoT pentru retail

Cu ocazia evenimentului de lansare a noii campanii, prima după preluarea UPC, Vodafone România și-a declarat intenția de a continua să dezvolte și să ofere soluții Internet of Things (IoT) dedicate companiilor din diverse industrii. Vodafone este liderul global in domeniul IoT cu 80,9 milioane de conexiuni.

Recent, compania a lansat soluții de ultimă generație pentru industria de retail destinate să accelereze procesul de transformare digitală, cu impact direct în îmbunătățirea eficienței afacerii și a experienței clienților.

Portofoliul de soluții inteligente IoT pentru retail include o gamă largă de produse dedicate, printre care „Vodafone Smart Counting”, „Vodafone Digital Media Signage & Smart Analytics”, „Vodafone Heat Map”, „Vodafone Stock Alert”, „Vodafone Queue Management”.

Vodafone Business, noua filozofie de brand pentru segmentul dedicat companiilor, demonstrează obiectivul companiei de a poziționa clienții și rezultatele tangibile de business pe primul loc.

Vodafone România

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări.

La 30 iunie 2019, Vodafone Group avea 640 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 21 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 14 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.

UPC România, o companie Vodafone

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, oferă servicii de televiziune, internet în bandă largă și telefonie fixă prin intermediul unor reţele superioare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează clienții la lumea digitală și le oferă experiențe uimitoare.

Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză. UPC România oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experiență Wi-Fi cu modemul.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *