Noile pahare KISS de la Danone intră pe rafturile magazinelor începând cu luna mai

Danone România, liderul pieței locale de iaurturi, a schimbat ambalajele tuturor produselor sale în format „spoonable” prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS – ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe – care va fi disponibil în magazine din toată țara începând din luna mai.

User comments

Brandurile care vor beneficia de noul design și ambalaj sunt: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney, reprezentând aproape un sfert din piața de iaurturi. Danone îmbunătățește multe dintre rețetele sale și aduce noi variante de iaurt pentru consumatori.

Noul pahar de iaurt beneficiază de un format deosebit, unic pe piața din România, brevetat de Danone, care este acum mult mai ergonomic, mai colorat și mai atractiv, fiind mai ușor de identificat și diferențiat la raft de către consumatori. Noul pahar are o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță.

“Cu o experienţă de aproape 100 de ani în producţia de iaurturi, asumând în fiecare zi misiunea de a aduce, zi după zi, sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni, Danone este recunoscut atât ca lider de piaţă, cât şi ca exponent al celor mai avansate mijloace tehnice şi manageriale, menite să asigure performanţă, calitate superioară şi siguranţă alimentară.

În acelaşi spirit de inovaţie şi deschidere către nevoile şi preferinţele consumatorilor, Danone a realizat cea mai recentă investiţie în fabrica din Bucureşti. Aceasta inseamnă relansarea a jumătate din portofoliul său de produse într-un ambalaj îmbunătăţit și mai aspectuos, concomitent cu reformularea inovativă a unora dintre produsele sale și o nouă  experiență pentru consumatori. Noul pahar KISS, un mix subtil de curaj și simplitate, este cea mai recentă inovație a noastră și suntem bucuroși că România este prima țară din estul Europei în care Danone o implementează”, declară Dieter Schulz, Director General Danone Europa de Sud Est.

Începând din mai, noul pahar KISS va contribui la diferențierea produselor Danone, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piața de iaurturi din România. Danone va organiza o serie de activări în magazinele din întreaga țară pentru a sublinia experiența nouă oferită consumatorilor de paharul KISS. Schimbarea ambalajelor va fi anunțată printr-o campanie națională de comunicare.

Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București.  Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.

Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%, cât și pe cel se lactate proaspete. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL – Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost ales doi ani la rând drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/ 2015).

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Noile pahare KISS de la Danone intră pe rafturile magazinelor începând cu luna mai

Spune-ți părerea

  1. […] Noile pahare KISS de la Danone intră pe rafturile magazinelor începând cu luna mai […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: