Sodexo intră în parteneriat cu rețelele de retail Carrefour, Mega Image și Profi

Sodexo, jucător de top pe piața românească a tichetelor, intră în parteneriat cu rețelele de magazine Carrefour, Mega Image și Profi, în cadrul cărora consumatorii vor putea utiliza cardurile de masă Gusto Pass.

Jean ISTASSE-CEO Sodexo RomaniaEi intenționează să fie printre primele companii emitente de carduri de masă, oferind astfel angajatorilor și angajaților acestora posibilitatea de a alege între tichete de masă în format electronic și cele pe hârtie.

Rețeaua noilor carduri de masă Sodexo Gusto Pass include deja peste 2.500 de unități de alimentație publică, acoperind peste 85% din teritoriul țării. Rețeaua de comercianți va fi extinsă constant, astfel că Sodexo va oferi în continuare cea mai mare rețea de afiliere atât pentru tichetele de masă pe suport de hârtie, cât și pentru cele emise pe card, menținându-și poziția de lider național, așa cum a reușit în ultimii 16 ani, de când emite în România.

Cardurile de masă ajută la modernizarea sistemului de tichete valorice din România, oferindu-le companiilor și angajaților acestora posibilitatea de a alege soluția optimă pentru fiecare. Realizarea primelor parteneriate cu mari retaileri, precum Carrefour, Mega Image și Profi este o garanție a faptului că vom oferi cea mai mare rețea de comercianți pentru noul card de masă Gusto Pass”, declară Jean Istasse, CEO Sodexo România.

În prezent, rețeaua de comercianți care acceptă tichetele de masă pe hârtie Gusto Pass include peste 66.500 de unități de retail. La nivel mondial, grupul Sodexo emite 65%-70% din volumele sale pe carduri.

Ne așteptăm ca tichetele de masă în format electronic să se bucure de real succes și în România, de aceea, sub conceptul «Tehnology for Humans», obiectivul nostru este să facem noua tehnologie cât mai simplă pentru consumatorii și clienții noștri corporate”, spune Jean Istasse.

Tichetele de masă electronice sunt carduri dedicate exclusiv alocației individuale de hrană a angajaților și pot fi utilizate numai în acele unități de alimentație publică echipate să accepte carduri și care au contracte încheiate cu unitățile emitente.

Câteva ceva despre noile carduri Sodexo Gusto Pass:

  • Cardurile Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licența MasterCard, încorporează tehnologia chip&pin și sunt contactless;
  • La momentul achitării alimentelor la comercianți, cardurile de masă vor fi debitate cu valoarea integrală a produselor cumpărate;
  • Sumele cu care sunt alimentate cardurile de masă vor avea aceeași perioadă de validitate ca și tichetele de masă pe suport de hârtie;
  • Valoarea nominală a tichetelor de masă, indiferent de suport, este de 9,41 lei, începând cu luna mai, în creștere de la 9,35 de lei;
  • Niciun cost suplimentar pentru angajați; toate costurile cu tichetele de masă în format electronic vor fi suportate de către angajatori;
  • Nu sunt carduri bancare;
  • Nu este permisă alimentarea cardului cu alte sume;
  • Nu este permisă retragerea de numerar

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Sodexo intră în parteneriat cu rețelele de retail Carrefour, Mega Image și Profi

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: