Deși industria FMCG din România a înregistrat o creștere în valoare de 12% în prima jumătate a anului 2020, conform GfK România, companiile din industrie s-au confruntat cu multiple provocări în 2020, un an care a stat sub semnul pandemiei. Schimbarea comportamentului de cumpărare, lipsa predictibilității stocurilor (pentru materii prime și produse finite), cerințele punctuale mari pe anumite produse, lipsa unor materii prime sau scumpirea acestora au fost doar câteva dintre provocările pe care companiile din industria FMCG au fost nevoite să le înfrunte în tumultosul an 2020. Iată câteva dintre evenimentele mai notabile petrecute în industria FMCG din România, în 2020:
Rebranding, achiziții
Prodplast, liderul regional în producția de amabalaje bio-based compostabile, devine Promateris, în urma unui important rebranding si adoptă o nouă identitate vizuală de companie.
Credit foto: Shutterstock
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
