Cele mai importante evenimente din industria FMCG din România, în 2020

Deși industria FMCG din România a înregistrat o creștere în valoare de 12% în prima jumătate a anului 2020, conform GfK România, companiile din industrie s-au confruntat cu multiple provocări în 2020, un an care a stat sub semnul pandemiei. Schimbarea comportamentului de cumpărare, lipsa predictibilității stocurilor (pentru materii prime și produse finite), cerințele punctuale mari pe anumite produse, lipsa unor materii prime sau scumpirea acestora au fost doar câteva dintre provocările pe care companiile din industria FMCG au fost nevoite să le înfrunte în tumultosul an 2020. Iată câteva dintre evenimentele mai notabile petrecute în industria FMCG din România, în 2020:

industria FMCGRebranding, achiziții

Prodplast, liderul regional în producția de amabalaje bio-based compostabile, devine Promateris, în urma unui important rebranding si adoptă o nouă identitate vizuală de companie.

Credit foto: Shutterstock

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *