Retail & FMCG – sinteza săptămânii 21 – 25 octombrie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 21 – 25 octombrie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Retail

Retail & FMCGÎncepând din săptămâna 21 – 25 octombrie 2019, toate cele 33 de hipermarketuri Auchan din România vor include puncte de colectare a uleiului alimentar uzat de la clienți, pentru a fi reciclat și folosit în producția de biocombustibil.

Cupio, unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața produselor profesionale de manichiură, make-up și îngrijire personală, a deschis cel de-al 14-lea magazin din rețeaua națională, acesta fiind unul de tip insulă.

Marius Văcălău va fi numit CEO Lagardère Travel Retail România începând cu 1 noiembrie 2019. De 12 ani parte din echipa de management a companiei și ocupând din 2011 poziția de COO, Marius Văcălău (foto) îi succede lui Stefan Picard, care va prelua de la aceeași dată poziția de Executive Vice President Commercial Development & Transformation în cadrul Duty Free Global, parte a Grupului Lagardère.

Risipa alimentară atrage atenția marilor jucători din retail, dar și a autorităților și a specialiștilor care pot contribui la combaterea acesteia. Frank Wagner – CEO Lidl România, Roland Ruffing – CEO METRO România, László Borbély – Coordonatorul Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă de pe lângă Guvernul României, dar și reprezentanții altor autorități s-au întâlnit astăzi, 24 octombrie 2019, în cadrul conferinței Risipa alimentară în România și rolul Băncilor pentru alimente, organizată de Asociația Banca pentru Colectarea și Distribuția Alimentelor.

Carrefour România lansează Duminica Verde și propune românilor o nouă tradiție în zilele de duminică: un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire și reciclare. Pentru a susține tradiția DUMINICA VERDE, duminică, 27 octombrie 2019, Carrefour lansează două noi inițiative: introducerea pungii 100% biodegradabile la raioanele de fructe-legume, măcelărie și pește și colectarea uleiului folosit, oferind la schimb ulei proaspăt.

FMCG

Prezentă pe piață de 27 de ani, compania de procesare a cărnii Saltempo din Galați, cu acționariat 100% românesc, vizează extinderea și către alte rețele din retailul modern din România, în special cu noua gamă de produse crud-uscate Saltempo Delicii din Tradiții, produse ce combină atât rețete clasice autohtone românești cât și rețete cu origini europene. Prezența companiei la cele mai mari târguri dedicate industriei alimentare din lume și planurile de viitor.

HEIDI Chocolat a deschis prima sa ciocolaterie din București, lângă Ateneul Român. Tablete și praline BIO. Galerie foto. Ciocolateria va funcționa în perioada octombrie 2019 – aprilie 2020 printr-un parteneriat cu gelateria Moritz Eis, pe strada Episcopiei numărul 6.

PepsiCo relansează brandul KRAX, sub umbrela STAR, printr-o campanie de comunicare amplă și integrată, desfășurată la nivel național, cu sloganul ”STAR KRAX VORBEȘTE PE LIMBA TA”.

E-commerce

eMAG își continuă extinderea internațională odată cu aprobarea fuziunii cu Extreme Digital de către Autoritatea de Concurență Maghiară (GVH), care a stabilit că, în piața de produse electro-IT, sectoarele de comerț electronic și comerț prin magazine tradiționale constituie o piață unitară, iar fuziunea nu reduce concurența.

Studii

Europenii au o sumă medie de 14.739 euro de persoană disponibilă pentru cheltuieli și economii în 2019. În România, puterea de cumpărare medie pe cap de locuitor este de 5.881 euro. Acestea sunt câteva dintre rezultatele studiului recent lansat „GfK Puterea de Cumpărare în Europa 2019”.

Cifra de afaceri a companiilor locale care activează în sectorul agriculturii va crește cu aproape jumătate de miliard de euro în 2019, plasând agricultura printre sectoarele strategice ale economiei românești, conform estimărilor specialiștilor KeysFin. Producția vegetală din România a crescut în ultimii cinci ani cu 26%, ajungând la 13,9 miliarde de euro, clasându-se astfel pe locul al 6-lea în UE.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,978 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 21 – 25 octombrie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: