Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 24 – 28 septembrie 2018.
REWE România continuă planul de extindere și deschide un nou magazin Penny Market în Fundulea, județul Călărași. Astfel, rețeaua de magazine ajunge la 226 de unități.
Credit foto: Shutterstock
Lidl a deschis un magazin în Chiajna, în data de 27 septembrie 2018, iar rețeaua natională a ajuns la 233 de unități. Noua unitate este situată pe Strada Rezervelor, Nr. 71. Odată cu deschiderea magazinului se vor crea 20 de noi locuri de muncă.
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Mega Image a preluat trei magazine ce aparțin companiei Adivin’95 SRL, situate în Constanța, ce şi-au desfășurat activitatea sub denumirea de „Supermarketul familiei tale”.
Kaufland a organizat între 28 și 30 septembrie festivalul Bavarienfest, eveniment culinar cu specific nemțesc, la magazinul Kaufland Mamaia Nord, primul magazin estival amenajat într-un cort pe litoral.
De asemenea, Kaufland România a inaugurat o școală mobilă, AKADEMIA KINDERLAND, în care îi ajută pe copii să învețe cum să mănânce sănătos, prin educație nonformală și alături de specialiști.
FMCG
Bergenbier, al treilea mare jucător pe piața locală a berii din România, are un nou director de marketing în persoana Mihaelei Hristea, care a fost promovată în funcția de Brand & Consumer Excellence Director.
Consiliul Concurenței a autorizat operațiunea prin care compania Popasul Trebeș a preluat compania Pambac SA. Popasul Trebeș desfășoară activități de comercializare a îngrășămintelor chimice, a cerealelor și a altor produse agricole, precum grâu, porumb, orz etc.
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, modernizează gama Aslavital Mineralactiv prin adaptarea la noile trenduri în domeniul cosmetic și la nevoile actuale de protecție împotriva poluării urbane ale consumatorilor.
Coca-Cola HBC România, liderul industriei de băuturi din România, lansează prima campanie integrată de employer branding, sub sloganul „Oamenii sunt ingredientul nostru secret”.
Studii
Consumatorii caută activ infomații despre branduri nu doar pe Google, ci și pe canalele de social media, unde există, pe de o parte, informații oficiale de la branduri, dar și interacțiunea și experiența altor consumatori cu aceste branduri. Studiu legat de influenţa social media asupra deciziei de cumpărare (INFOGRAPHIC).
Pentru al patrulea an consecutiv, Domestos a dat startul campaniei “Susține igiena în școli”, inițiativa prin care școlile și grădinițele din România pot câștiga fonduri pentru renovarea toaletelor și produse Domestos pentru igienizarea acestora.
Servicii
Compania Mid Europa Partners („Mid Europa”), principalul investitor privat în Europa Centrală și de Est (CEE) si proprietarul rețelei de magazine Profi din România, a anunțat că a încheiat un acord de achiziție a 100% din acțiunile companiei Urgent Cargus de la Abris Capital Partners.
Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.
You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.