Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 aprilie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 10 – 14 aprilie 2017.

retailRetail

Profi a deschis un magazin în localitatea Covasna, iar reţeaua sa atinge pragul de 540 de magazine.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl România este singurul retailer care le oferă angajaților din magazine două zile libere de Paște.

Selgros a lansat a noua ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”. Ediția din acest an are o miză mai mare în urma unor modificări menite să bucure deopotrivă bucătarii cât și proprietarii de restaurante.

Parteneriatul OMV – Auchan include, într-o primă fază, 15 magazine My Auchan până la sfârșitul lui 2017.

Retail internațional

Grupul de retail Ahold Delhaize, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a menționat România în raportul anual pentru 2016 ca influențator pentru creșterea vânzărilor la nivel global, datorită creșterii considerabile a cifrei de afaceri în 2016.

FMCG

Farmec continuă extinderea magazinelor de brand, prin deschiderea la Cluj a primului magazin Gerovital din Ardeal. Totodată, Farmec susţine performanţa sportivă în calitate de partener oficial al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom, Masculin și Feminin, ediția 2017.

URBB își extinde portofoliul cu cinci noi beri speciale: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara și Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa.

Analiză BestKids a pieței de jucării pentru copii: 70% din cumpărători sunt femei.

EXPO – CHOCOLATE 2017 Timișoara, târg expozițional de ciocolată și specialități din ciocolată.

Studii de piață

Raport piața de bere 2016 – berea rămâne un stimul al economiei României.

Nivelul mediu obținut de lanțurile de hypermarketuri în ceea ce privește serviciile sau produsele oferite, atenția și amabilitatea personalului, este situat între 58 – 74%, conform unui studiu de Mystery Shopping, efectuat de echipa VBS – Business Solutions.

Servicii

Visa Retailers Campaign, păstrează un mecanism simplu de desfăşurare a promoţiei şi oferă garantat premii tuturor posesorilor de card Visa care efectuează plăţi în perioada promoţională.

Mastercard susţine start-up-urile din domeniul inteligenţei artificiale care regândesc serviciile de banking şi plăţi și care se află într-o faza avansată de consolidare a business-ului.

PROMOTIFUL ACME, platforma de promoții lansată de Grupul Mediapost Hit Mail, oferă clienților, dar și agențiilor posibilitatea de a construi promoții online foarte simplu, în doar câteva ore și cu un buget extrem de atractiv.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 10 – 14 aprilie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: