Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 aprilie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 17 – 21 aprilie 2017.

RetailRetail

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Iași, în data de 27 aprilie, rețeaua ajungând la 211 unități.

Credit Foto: shutterstock.com

Reţeaua PROFI a deschis la sfârşitul acestei săptămâni cinci noi magazine la Bacău, Timişoara, Celaru, Galicea Mare şi Zagon, ajungând la un total de 545 de unităţi.

Grupul Carrefourcreștere a vânzărilor cu 6,2% pentru primul trimestru al anului 2017.

Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roșie Română, organizează campania Banca de Alimente.

Lidl a lansat un spot-manifest care pune în prim-plan familia.

Selgros a lansat competiția „Chef pentru o zi”.

FMCG

Olympus România îl numește pe Athanasios Giannousis în funcția de director comercial.

Studii de piață

Studiu GfK: Românii au cheltuit mai mult și s-au orientat către produse mai scumpe în 2016.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 aprilie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: