Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 22 – 26 august 2016.
Simfony Mobile, un startup 100% românesc, înfiinţat în Bucureşti, lansează primele aplicații IoT (Internet of Things) pentru retail & FMCG. Soluţiile companiei Simfony Mobile ajută companiile care operează echipamente de refrigerare să monitorizeze diverși parametri precum: temperatură, umiditate, luminozitate, greutate, numărul de deschideri a uşilor etc.
Credit foto: Shutterstock
După ce a anunţat deschiderea unui nou magazin în Bucureşti, pe data de 25 august, Lidl inaugurează în aceeaşi zi un alt magazin la Piatra Neamţ, al 4-lea din acest oraş, al 7-lea din judeţul Neamţ şi al 198-lea la nivel naţional.
PROFI a încheiat săptămâna trecută cu trei noi magazine la Bîrca, Văcărești și Hoghiz, iar în această săptămână a deschis, în aceeaşi zi 6 magazine. Astfel, PROFI încheie luna august cu o reţea de 439 de magazine, stabilind un record în retailul românesc prin inaugurarea simultană a 6 magazine la Nușfalău, Sebeș, Tălmaciu, Teiuș, Timișoara și Suceava.
Retail Internaţîonal
Grupul de retail Ahold Delhaize, creat anul trecut prin fuziunea dintre Retailerul olandez Royal Ahold NV şi retailerul belgian Delhaize Group, din care face parte şi reţeaua Mega Image, a anunţat separat rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru din 2016, rezultate care relevă creșteri importante în România și Grecia.
FMCG – Campanii
Nestlé România a lansat campania națională “Câștigă o văcuță”, prin care consumatorii pot câștiga premii constând în lapte și cereale pentru întreaga familie.
Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.