Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 iulie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 17 – 21 iulie 2017.

RetailRetail

În câteva săptămâni, PROFI inaugurează cel de-al 600-lea magazin al rețelei și lansează cu această ocazie campania “Promoția cu de toate”. Totodată, PROFI a inaugurat în această săptămână alte cinci magazine noi, rețeaua ajungând la 589 de unități. 

Credit Foto: shutterstock.com

Grupul francez Carrefour a anunţat pe 19 iulie, că a preluat un procent de 51% din Bringo Magazin SRL, societate care operează platforma Bringo, o aplicaţie IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate şi primite de cumpărători direct acasă.

Kaufland România a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile, exteriorul parcărilor și al magazinelor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, arbuști, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate.

Fuziunea dintre New Europe Property Investments Plc (NEPI) și Rockcastle Global Real Estate Company Limited (Rockcastle) a fost încheiată cu succes și are efecte începând cu 11 iulie 2017.

FMCG

În prima jumătate a anului 2017 Grupul de firme AGRICOLA înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 6% față de perioada similară din 2016, ajungând la 322,658 milioane lei (cifra de afaceri nu mai include și off-urile de vânzări, potrivit legislației aplicabile din 2017).

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin rețeaua de magazine proprii, în primele 6 luni ale anului 2017.

Transavia a lansat rezultatele unui studiu de piață național prin care și-a propus să analizeze obiceiurile românilor în ceea ce privește consumul de carne de pui.

Studii

Într-un studiu realizat de RTB House, companie globală care oferă tehnologie de ultimă generație pentru publicitatea prin retargetare, activitatea pe smartphone și tabletă a crescut cu până la 30% în timpul lunilor de vară.

În perioada aprilie 2016-martie 2017, românii au cumpărat online de peste 1,9 miliarde de lei prin intermediul PayU România – liderul pieței de plăți online, cu 61% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.

Servicii

Visa (NYSE:V) şi PayPal (Nasdaq: PYPL) au anunţat extinderea parteneriatului lor strategic şi în Europa.

Ajuns la cea de-a treia ediție, expoziția TransLogistica Expo este cel mai amplu eveniment dedicat transportului, logisticii și industriilor conexe din România.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 17 – 21 iulie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: