Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 septembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 26 – 30 septembrie 2016.

RetailRetail

PROFI a deschis încă 6 magazine şi a încheiat luna septembrie cu o reţea care numără 454 de unităţi, fiind în grafic cu targetul declarat de retailer de a ajunge până la finalul anului la pragul de 500 de magazine.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl a ajuns la 23 de magazine în București, iar rețeaua sa este foarte aproape de a număra 200 de unități.

Mega Image a anunțat deschiderea unui nou magazin Shop&Go în Bucureşti, rețeaua de magazine ajungând 488 de locaţii în România.

Selgros Cash&Carry România a deschis la Alba Iulia prima sa unitate și al doilea magazin cu format nou al rețelei.

Siteul www.carrefour.ro are o nouă secţiune de recrutare online, platforma fiind structurată astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare.

FMCG

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a anunțat inaugurarea unui nou magazin în Brașov, situat în Piata Sfatului nr. 11.

FrieslandCampina România alocă resurse umane și financiare pentru implementarea unei noi strategii care vizează dezvoltarea pe termen lung a fermelor partenere din Ardeal.

Pe 29 septembrie, a fost sărbătorită Ziua Națională a Cafelei, una dintre cele mai consumate și iubite băuturi.

Evenimente

Pe 13 octombrie 2016 are loc, la Romexpo, prima ediție a conferinței Romanian International Trade Summit, cel mai important eveniment dedicat exporturilor românești.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *