Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 1 – 5 ianuarie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 1 – 5 ianuarie 2018.

Retail & FMCGPREMIUMRevista Retail-FMCG vă prezintă o sinteză cu cele mai importante evenimente din 2017 în retailul alimentar din România şi câteva concluzii după acest an. Piaţa de retail alimentar din România a menţinut tendința pozitivă înregistrată în ultimii 2-3 ani, iar expansiunea a continuat mai ales pe formatele de proximitate, supermarket şi discounter.

Credit foto: Shutterstock

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a investit un buget de 650.000 de euro în retehnologizare şi modernizare a proceselor de producţie, în anul 2017.

Analize

În luna decembrie 2017, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 40 de magazine, cu 5 unităţi mai puțin faţă de luna anterioară.

News from Romania

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market, in December 2017, provided by the retail-FMCG.ro, the most popular B2B online publication in Romania.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,847 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 1 – 5 ianuarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: