Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 7 – 11 aprilie 2025.
Noi parteneri și expozanți pentru EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech, a patra ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG, ce va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București.
Citește mai multe detalii despre noii parteneri și expozanți!
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Retail
Kaufland România a lansat „Paștele ca la noi acasă”, un nou proiect digital dedicat sărbătorilor pascale, care aduce în prim-plan farmecul contrastului dintre viața de la oraș și cea de la sat. Retailerul și-a extins prezența la nivel național și a deschis al șaselea magazin din orașul Iașiajungând la 191 de magazine.
Despre soluțiile Auchan Retail Media, cum au evoluat acestea și care sunt perspectivele de creștere, am stat de vorbă cu Tiberiu Dănețiu – Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan România. De asemenea, retailerul a continuat dezvoltarea rețelei ATAC Hiper Discount, formatul cu o politică agresivă de prețuri mici, și a ajuns la 8 magazine cu acest concept, cea mai recentă inaugurare având loc joi, 10 aprilie, în București.
PENNY România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, reprezentând o creștere de 13.47% față de anul anterior.
FMCG
Începând cu 1 aprilie Lyubomir Spasov a preluat funcția de Country Topline Unit Leader Danone România după ce a ocupat anterior poziția de Director Vânzări în cadrul Danone Bulgaria.
Murfatlar Vinul s-a reconfirmat poziția de top în industria vitivinicolă romanească, obținând cele mai multe medalii la prestigiosul ”Concours Mondial de Bruxelles 2025”, sesiunea dedicată vinurilor rosé.
E-commerce
Clienții Bolt Food pot să-și comande cumpărăturile acum și din magazinele Carrefour Hipermarket și Market, disponibile în aplicație în 18 orașe din țară.
Potrivit datelor Eurostat, românii dețin peste 9,2 milioane de animale de companie, iar grija față de ele se reflectă și în comenzile plasate pe eMAG: în primul an din momentul lansării PetShop, românii au comandat aproape 1,5 milioane de articole de hrană, fiind înregistrată creștere pe toate categoriile – de la pisici și câini până la păsări, rozătoare, pești sau reptile.
EcoBioGreen
Sustainable Futures, platforma de conversații despre dezvoltare sustenabilă, inițiată de Asociația Social Innovation Solutions și susținută de Fundația Coca-Cola, oferă un ecosistem complet, de 360 de grade, dedicat IMM-urilor și ONG-urilor interesate de implementarea unor modele de afaceri sustenabile.
Analize
Kantar România a lansat, în cadrul evenimentului dedicat clienților “Factorul Încredere – Cum traversează brandurile puternice vremurile incerte”, topul celor 20 de branduri care au reușit să inspire cea mai mare încredere consumatorilor români, pe baza analizei a 162 de mărci din 12 sectoare.
Evenimente retail
EXPO PET 2025 – Food & Accessories, a doua ediție a expoziției B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie, ce va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, prezintă noi parteneri și expozanți.
Evenimentul de business va avea loc în paralel, dar într-o arie distinctă, cu un alt eveniment de referință pe care îl publicația retail-FMCG.ro îl organizează: EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech, a IV-a ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG.
Dacă ești producător sau importator de hrană sau accesorii pentru animale de companie, rezervă un stand, aici: www.expo-petfood.com/expozanti/
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
