Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 9 – 12 septembrie 2024.
A III-a ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech – expoziția B2B dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG și sectoarele HoReCa și Food Service, va avea loc în perioada 25 – 26 septembrie 2024, la Universitatea Politehnica din București.
Lansat în 2022, evenimentul EXPO RETAIL 2024 asigură continuitatea conceptului său Digital, Green & Tech și în a treia sa ediție, concept prin care își propune să promoveze noutăți și inovații tehnologice, echipamente și servicii pentru companii. Astfel, expoziția reprezintă o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți și inovații din domeniu, în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie și echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experiența de shopping a clienților.
Rezervă unul dintre ultimele standuri, aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Publicația retail-FMCG.ro susține dezvoltarea și diversificarea pieței locale de pet food și lansează EXPO PET 2025 – Food & Accessories, a doua ediție a expoziției B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie, care va avea loc în perioada 19 – 20 februarie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București.
Dacă ești producător sau importator de hrană sau accesorii pentru animale de companie, rezervă un stand, aici: www.expo-petfood.com/expozanti/
Profită de oferta early bird de 10% pentru achiziționarea de pachete de partener (GREEN, HAPPY și PLAY) sau pentru rezervarea unui stand, disponibilă până la data de 15 octombrie 2024!
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456
Retail
MOL România și-a extins rețeaua națională cu trei noi stații de servicii în Brăila, Oradea și Călărași. Investițiile dedicate deschiderii acestor stații fac parte din angajamentul continuu al MOL România în economia locală – compania a investit în infrastructură 300 milioane RON (peste 60 de milioane de euro) în ultimii trei ani.
Lansat anul acesta, programul Mega Ability își propune să ofere acces la oportunități relevante persoanelor cu dizabilități (deficiențe de auz și vedere, tulburări din spectrul autist, neurodivergență, boli cronice și acces limitat la educație), reprezentând încă un pas al Mega Image în consolidarea unui mediu de lucru incluziv.
DOUGLAS Group, destinația premium de frumusețe omnichannel din Europa, a anunțat o schimbare de structură pe segmentul Europei Centrale și de Est (ECE), care influențează și structura managementului din România. Astfel, de la 1 iulie 2024, Bulgaria și România au format un nou cluster, numit Balkan. Această nouă structură vine și cu o modificare importantă la nivel de conducere. Georgi Komitov, CEO al DOUGLAS Bulgaria, a fost numit la conducerea noului cluster regional în calitate de CEO.
FMCG
PURINA, una dintre cele mai importante companii globale de îngrijire a animalelor de companie, a invitat startup-urile din întreaga lume să conducă următoarea generație de inovatori în domeniul îngrijirii animalelor de companie, aplicând pentru a face parte din cea de-a șasea cohortă a Unleashed by PURINA.
Fuchs Condimente România, producătorul local de condimente și ingrediente alimentare, parte a grupului german Fuchs Gruppe, a finalizat faza de construcții din cadrul extinderii capacităților sale de producție din Curtea de Argeș, după un proiect ce s-a întins pe 12 luni.
Servicii
LPR – La Palette Rouge, liderul european în domeniul reutilizării paleților în industria de retail & FMCG, și-a extins operațiunile pe piața din România prin închirierea unui spațiu de 3.850 mp în ELI Park Ploiești, unul dintre cei mai activi dezvoltatori de pe piața imobiliară industrială și logistică din România.
Inteligența Artificială (IA) conduce transformarea în majoritatea industriilor, iar retailul beneficiază pe deplin de impactul noilor tehnologii, conform unui studiu condus de Mordor Intelligence. Dimensiunea pieței IA în retail este estimată la 9,85 miliarde de dolari în 2024 și se preconizează că va ajunge la 40,49 miliarde de dolari până în 2029. Unilever folosește IA de peste un deceniu pentru accelerarea inovației, iar efectele pozitive se fac simțite atât în gestionarea fluxului operațional, cât și în cadrul activității de cercetare, precum și în optimizarea strategiilor de marketing.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail