Retail & FMCG – sinteza săptămânii 10 – 14 iunie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 10 – 14 iunie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Start înscrieri la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019! Oferta early bird:

Începând din 30 mai 2019 și până pe data de 30 iulie 2019, este valabilă oferta Early Bird de înregistrare și participare la conferință, ce include un discount de 25 %.

Detalii înregistrare

retail KauflandRetail

Kaufland a lansat în România un nou concept de hipermarket, implementat în premieră în magazinul din București, șos. Colentina, nr. 6, care a fost complet reamenajat – GALERIE FOTO.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a lansat oficial sistemul de franciză pentru magazinele Gerovital.

“Creștem România BIO”, primul program pe termen lung inițiat de Carrefour, dedicat susținerii agricultorilor români care vor să treacă la agricultura BIO, a fost prezentat azi, în cadrul unui eveniment, parte din Programul National de Conversie la Agricultura BIO.

Departamentul pentru Situații de Urgență (DSU), cu sprijinul LIDL România și al Fundației pentru SMURD a lansat programul național “Punct de prim ajutor. Fii salvator!”, pentru educarea populației în acordarea primului ajutor în situații de urgență și dotarea unor spații publice intens tranzitate cu un tip de echipament extrem de performant, care, prin tehnica avansată folosită, devine un punct de prim ajutor, menit să salveze populația în  situații de urgență, până la sosirea echipajelor medicale SMURD sau a Serviciilor de Ambulanță.

Mega Image contribuie si în acest an la creșterea nivelului de awareness al populației cu privire la nevoia acută de sânge pentru transfuzii și susține patru centre de transfuzie din țară cu echipamente medicale în valoare totală de 60.000 de euro.

FMCG

Asociația Berarii României a anunțat că 76% din berile aflate în portofoliile membrilor săi au menționată pe etichetă, fie în varianta ei fizică, fie în varianta ei online, valoarea energetică corespunzătoare pentru 100 ml de produs.

Primăvara aceasta, VINCON Romania, unul dintre cei mai mari producători de vin și vinars din țară, a obţinut pentru cel de-al treilea an consecutiv distincţii la International Rosé Championship (IRC) – o medalie de aur, două de argint și două nominalizări la categoria Best Value.

Analize

Afacerile din piața de înghețată românească ar putea depăși, în acest an, un nivel record al ultimilor 10 ani, de peste 600 milioane de lei, arată o analiză Frames.

Sumele cheltuite de Europeni pe bunuri de larg consum (pe baza celui mai larg coș de categorii de produse auditate de Nielsen) au crescut cu +2.4% în Q1 2019, similar creșterii de 2.5% din Q4 2018. România se plasează printre țările cu creșterea cea mai mare a pieței FMCG dintre cele 28 de țări europene, cu o creștere de +10,4%.

GfK a anticipat o creștere a cifrei de afaceri de 2% pentru magazinele de retail (brick-and-mortar) din cele 27 de țări ale UE analizate (mai puțin Marea Britanie) în 2019.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,986 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 10 – 14 iunie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: