Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 12 – 16 septembrie 2022.
EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, care va avea loc în perioada 26 – 27 octombrie 2022 la Combinatul Fondului Plastic din București, prezintă noi parteneri și expozanți. Astfel, Green Ambalaje este noul partener GREEN, iar Smart ID Dynamics și QInStore Radio sunt expozanți. Aceștia se alătură companiilor Cargus – partener SMART și expozant, Plin Tech – partener TECH și expozant, Vectra Eurolift Service și Recicleta (un program Viitor Plus) – parteneri GREEN, BIODEGRA, FEPRA și Artificial Intelligence Visual Analytics (AiVA) – expozanți. Evenimentul este organizat de retail-FMCG.ro, publicația B2B dedicată retailului alimentar, sectorului eCommerce și industriei FMCG.
Rezervă un stand în EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, aici: www.expo-retail.com/expozanti
Retail
Kaufland a continuat să investească în România și a deschis un magazin în Sectorul 4 al capitalei, ajungând la o rețea națională de 156 hipermarketuri.
Săptămâna Europeană a Mobilității a fost sărbătorită la nivel național printr-o campanie inedită desfășurată în 65 de orașe din țară – România Schimbă PET-ul cu biletul, realizată de Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România.
Carrefour România a continuat extinderea lanțului Supeco și a deschis un magazin în Bârlad, ajungând astfel la o rețea națională de 28 de magazine ale formatului de discounter.
Carrefour România a dat startul celei de-a treia ediție a Săptămânilor Tranziției Alimentare, alături de cei zece parteneri locali. Cu această ocazie, în perioada 15-28 septembrie, consumatorii vor descoperi produse sănătoase, selectate de către Carrefour, mai sustenabile și cu impact mai prietenos asupra mediului, mai transparente și la prețuri accesibile.
Lidl România a inaugurat un magazin în orașul Târgu Mureș, județul Mureș, pe data de 15 septembrie. Cu această deschidere rețeaua națională ajunge la 338 de magazine.
FMCG
La 26 de ani, Ionel Burtea conduce o afacere în agricultură de 6 milioane de euro din vânzarea de fructe proaspete, are în derulare investiții cu fonduri europene de 2 milioane de euro în utilaje agricole, spații de depozitare, construcția de sere în spații protejate și agroturism, iar la anul plănuiește să-și listeze la Bursă compania, Abund Berry, pentru a atrage capitalul necesar creșterii producției locale.
E-commerce
Froopt, magazin online de fructe și legume ecologice, a intrat în portofoliul NETOPIA Ventures, fond de investiții ce face parte din grupul de firme NETOPIA.
În perioada iunie-august 2022, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite, în creștere cu 10% față de vara anului trecut. La începutul verii, eMAG a extins serviciul Genius în patru aplicații de ecommerce – eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful – dar prețul a rămas același, de 99 de lei pe an, adică 8,25 de lei pe lună.
Food Service
FitFresh lansează meniuri personalizate pentru fiecare membru al familiei. FitFresh propune o soluție completă pentru mesele zilei, care merge dincolo de un simplu serviciu de catering oferind meniuri zilnice cu 3 mese pe zi cu meniuri vegane, meniuri de prânz pentru serviciu și meniuri special create pentru copii, livrate direct la tine acasă, în București și zonele limitrofe
EcoBioGreen
Kantar, una dintre companiile de top în domeniul cercetării de marketing, a lansat Indexul Sustenabilității 2022, un studiu de referință în ceea ce privește atitudinile și comportamentele consumatorilor în domeniul sustenabilității și în consecință problemele-cheie pe care trebuie să le adreseze fiecare industrie.
Servicii
WishMo este singura aplicație care centralizează toate concursurile din România și care se adresează atât companiilor care organizează campanii cu mecanică de tombolă cât și utilizatorilor finali.
Intrarea României în Spațiul Schengen va aduce o serie de beneficii pentru industria de transport locală, printre care eliminarea timpului de așteptare la graniță și creșterea capacității de transport și a numărului de comenzi, potrivit DSV Road, al treilea cel mai mare furnizor global de servicii transport și logistică din Europa.
Evenimente
Potrivit informațiilor centralizate de GPeC, sectorul de e-commerce românesc ar putea crește cu aprox. 10% în 2022 comparativ cu 2021 în ceea ce privește numărul de comenzi livrate de magazinele online către consumatorii finali. Cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică, pe 26 septembrie, la Teatrul Național București.
Discount de 30 EURO pentru orice bilet achiziţionat la GPeC SUMMIT 26 Septembrie – Evenimentul Anului în E-Commerce şi Digital Marketing – cu codul #EB_GPeC$30. Înregistrare
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail