Retail & FMCG – sinteza săptămânii 18 – 22 mai 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 18 – 22 mai 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro, mai ales în contextul actual ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Luna mai 2020 a adus cu sine o realizare importantă pentru rețeaua PROFI: Atingerea cifrei de 200 de Magazine Agent.

Credit foto: Shutterstock

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 21 mai 2020: unul în orașul Craiova, județul Dolj și celălalt în orașul Bragadiru, județul Ilfov.

În luna mai 2020, alte 11 magazine au fost deja deschise sau urmează să fie inaugurate în perioada următoare de către retailerul Mega Image, dintre care 8 unități sub brandul Mega Image și 3 unități sub brandul Shop&Go.

Carrefour România a deschis un nou magazin Carrefour Express în Calea Dorobanți nr. 103 – 105 din București.

FMCG

Grupul L’Oréal a anunțat programul L’Oréal for the future în cadrul căruia oferă 150 de milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile și pentru protejarea mediului.

Compania TOPGEL, producător român de înghețată și sortimente de patiserie cu sediul lângă Craiova, a aniversat 25 de ani de activitate și a marcat o nouă etapă în dezvoltarea companiei.

Din luna mai, clujenii își pot comanda produsele preferate Napolact online, accesând platforma www.e-shop.napolact.ro.

E-commerce

Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice din orașul lor și să primească sau să trimită pachete rapid, a împlinit doi ani de activitate în România.

Alpin 57 Lux, una dintre cele mai mari companii producătoare de îngheţată din România, parte a Grupului International Food Union, cu o expertiză de 26 de ani în domeniu, a lansat înghețata FIXIKI, un nou brand dedicat copiilor.

Servicii

Pall-Ex România, liderul pieței de transport și distribuție expres de mărfuri paletizate, a anunțat o nouă reușită: compania a depășit 3.000.0000 paleți transportați, de la începutul activității sale în România.

Analize

România trebuie să se focuseze pe încurajarea producției autohtone și a exporturilor, în contextul în care oportunitățile pentru produsele ,,made in Romania’’ vor fi semnificative pe termen mediu și lung.

Nielsen Global Connect, compania globală de măsurare și analiză de date, a publicat informații noi în legătură cu industriile globale de FMCG și retail, introducând un model nou despre cum vor ieși companiile din acest context de pandemie.

Peste două treimi dintre directorii financiari la nivel global sunt foarte încrezători că pot îndeplini așteptările angajaților și ale clienților privind măsurile de siguranță și protecție de la locurile de muncă, arată cea mai recentă ediție a sondajului global PwC COVID-19 CFO Pulse.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,033 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 18 – 22 mai 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: